eerste ervaring

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cadootje

Re: eerste ervaring

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 13:17

ik heb mijn eerste wedstrijd met mijn paard op zaterdag,ik hoop alleen maar dat hij rustig blijft en ik ook natuurlijjk,want de les van gisteren was net niks Boos!

Santosww

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 13:21

Mijn allereerste wedstrijd sprong hij bij het derde onderdeel over de hekjes de ring uit, gediskwalifiseerd... Mocht de proef wel afrijden. Was in de B en hij was 3,5

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 13:22

Mijn huidige paard liep de eerst wedstrijd een beetje "met de rem er op" ze vond het erg spannend allemaal.

Steffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 08:18

Wel erg gespannen, maar braaf Lachen

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 10:15

Met luna haalde ik in het B de eerste prijzen meteen weg.

cadootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 09:44

he he ik heb mijn eerste wedstrijd gehad gisteren en het was direkt raak want er hingen aan alle kanten reclameborden en er stonden wel 15 bloembakken om de bak heen en er stonden ook nog eens witte hekjes dus mijn paard kwam binnen en zette direkt z'n kop erop en ik kreeg hem bijna niet in draf ja wat wil je ook hij had van z'n hele leven nog niks van dit mee gemaakt maar al met al had ik nog wel 170 pt. en was ik tevreden. ( wat haalden jullie de eerste keer aan punten?) Knipoog

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 09:11

cadootje schreef:
he he ik heb mijn eerste wedstrijd gehad gisteren en het was direkt raak want er hingen aan alle kanten reclameborden en er stonden wel 15 bloembakken om de bak heen en er stonden ook nog eens witte hekjes dus mijn paard kwam binnen en zette direkt z'n kop erop en ik kreeg hem bijna niet in draf ja wat wil je ook hij had van z'n hele leven nog niks van dit mee gemaakt maar al met al had ik nog wel 170 pt. en was ik tevreden. ( wat haalden jullie de eerste keer aan punten?) Knipoog

Hier ook Bloos Haha! was echt super eng die binnenbak met al die gekke ditjes en datjes..

Gister ons 1e wedstrijdt gereden,, 1e x dat mn paard(4jaar) ergens anders was als thuis..

Hij was echt ZOOOO nerveus(logische,,moet eerst wennen aan alles)..

Overal schrikken ,,paar keer op tilt gestaan,, hoeken door het over de hoefslag rijden was echt een probleem,, TOCH deed hij de gevraagde oefeningen super netjes(als menneer maar niet over die enge hoefslag moest lopen met van die enge witte hekjes Dromen )

Toch behaalde wij een 2e prijs met 183punten..

Ben super trots op mn ventje Pling

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 10:06

Wino was braaf. hij werdt wel wat opgewonden van alle vriendjes die daar liepen. Dat waren er erg veel. Tja mijn paard is nu eenmaal errug sociaal. Ik moest dressuren, maar toen we langs de springring reden werdt ie wel even vrolijk. Paar bokkesprongen. Onder het mom van: Dat wil ik ook! Hij had pech, maar hij was eigenlijk super braaf

lexsus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 13:59

Ik ben vorige maand voor de 1ste keer gestart. Hij was super braaf, maar gaf net dat beetje meer dan thuis (makkelijker aan de voorkant, sneller voor het been). Positieve ervaring dus qua rijden (... laten we het punt laden maar niet aantippen)

zazoeyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 14:12

lexsus schreef:
Ik ben vorige maand voor de 1ste keer gestart. Hij was super braaf, maar gaf net dat beetje meer dan thuis (makkelijker aan de voorkant, sneller voor het been). Positieve ervaring dus qua rijden (... laten we het punt laden maar niet aantippen)

Nou deed mijn ventje dat ook maar Haha!

Hij was zooooo sloom qua lopen??niet normaal meer Vork

BLIJKT dat te komen doordat ik hem VOOR we weggingen 2 kilo biks had gegeven Bloos Ach gut
Ik hoorde dat van mn instructeur..

Wist ik veel Haha!
Ik vond het zielig om 8uur s'morgens te vertrekken zonder dat hij gegeten had Huilen (moest 9 uur starten)..

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 16:51

Joep was de eerste wedstrijd super super braaf. De eerste wedstrijd was indoor, direct in een flink aangeklede hal met boompjes en tussen de hekjes. Hij gaf d'r niks om en liep een dikke winstpunt en een 4e prijs.

Manouk_puck

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 19:00

Mijn pony reageerde eigenlijk heel normaal alleen met dressuur vloog hij wel een x uit de ring maarja dat vind ik nog niet zo erg bij het eerste concourtje.

wira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 21:28

OH JEE....
Ik ga dinsdag voor de aller eerste keer met mijn paardje op pad.
En al jullie 'enge' verhalen.... Ach gut HAHA..
Ik ben benieuwd wat mijn 4-jarige merrie allemaal gaat uitspoken op een vreemd terrein. Normaal super braaf maar dat kan dinsdag ook een Duivel uit een doosje worden....
Spannend......

kepo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-07 21:51

veel succes dinsdag , ik heb net een nieuw paard gekocht moet eerst oefenen en dan ga ik ook voor het eerst wedstrijd rijden , dat zal wel in het nieuwe jaar gebeuren Haha! Haha!

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 21:53

erg lachwekkend was mijn eerste keer. Was wel op eigen terrein maar er waren alleen bordjes op de wei en geen hekjes. Ik was ook nog eens de eerste dus er lag geen spoor, ze was net zadelmak dus zwabber de zwabber gingen we. Met zweep in de hand ging ze te snel en zonder niet vooruit te branden terwijl ze dat nooit zo doet. Moest ervaring opdoen. Ben na 3 wedstrijdjes gestopt door haar lichamelijke problemen en zijn niet meer begonnen misschien ooit weer.