Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Een muts onder je cap wilt ook nog wel eens helpen en lekkere dikken sokken aandoen
nog ff en ik trek mijn handschoenen uit de kast.

In de ijslanderwereld is het heel 'normaal' om met zo'n thermo-overall te rijden... maar in de 'gewone' paardenwereld 
kunnen we allemaal shoppen en hebben we het allemaal warm

Wendel schreef:zit met verbazing te lezen wat een koukleumen jullie zijn. Ik heb het vaak te warm in de winter. Doe wel een maillot onder mijn rijbroek vor mijn bovenbenen. daarover heen een gewone rijbroek. Een paar kniekouzen erbij aan en het onderste gedeelte is klaar. Bovenkant is alleen maar verpakt in een shirt, skipully en een trui. Als ik buiten ben wel een ski-jas maar deze gaat met rijden wel eigenlijk weer uit. Voordeel van die ski-jas is dat hij water en wind dicht is. Heb hem voor 3 jaar terug bij de henk ten hoor gekocht voor volgens mij 30 euro.
Zou nog wel een thermobroek willen hebben. Zo'n dikke net een skibroek maar dan met een stroef gedeelte op de kont maar die kan ik nergens vinden. Wie weet waar je die kan halen?
Foryourneeds schreef:Fijn nog duurder dan Anky, Eurostar en Pikeur
felicity schreef:De winter komt er weer aan. En ik wil weer goed voorbereid de winter in. Ik ben een ontzettende koukleun en heb nog steeds geen lekkere warme kleding gevonden waar ik normaal in kan bewegen/rijden.
.