Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
noudy schreef:Nee laat ze juist wel in de wei, in de stallen kunnen ze helemaal geen kant op maar de buurman zou vannacht een oogje in het zeil houden.

Kimberley77 schreef:Wat griezelig Noudy..heb je al gekeken bij welk paard het halster zou passen?
Zamora schreef:he bah, baal er bijna van dat mijn paarden zo aanhalig zijn naar mensen toe...
Kimberley77 schreef:Wat griezelig Noudy..heb je al gekeken bij welk paard het halster zou passen?
Ik zou er zeer zeker ook een melding van maken bij de politie...
dit is ook mijn grootste nachtmerrie..nu ik een eigen weide heb en ze aan de weg staan en er geen slot op mag hangen (weide erachter is van natuurmonumenten en er wel nog weleens een koe in de sloot beland en ze daar dan bij moeten kunnen)..
Veel succes, houd het erg goed in de gaten, kan óf een mislukte poging zijn tot stelen óf een viezerik, óf jonge meiden die willen rijden oid, hoewel mn vraagtekens dan bij hets oort halster staan..bedoel, das wel een apart veehalster, niet specifiek een paardenhalster.
Cassidy schreef:Het lijkt me een doodeng idee, en ik zou mijn paard daar als de sodemieter vandaan halen.
Zat het hek van het weiland op slot?
, maar kan ze er moeilijk vandaan halen moet ik er 4 op pensionFamke_93 schreef:He Noudy, jullie zijn toch ook de eigenaresse van die merrie die een gezwel in d'r baarmoeder had zitten?
Zo ja, dan zit het jullie niet mee zeg!
Sterkte in ieder geval, en hopen dat ze niet terug komen!
je kan ze dan een poepie laten ruiken
noudy schreef:~Ja dat klopt.
Af en toe denk ik ook weleens dat we nummer 13 hebben
dan zit alles tegen![]()
Maar het heeft gelukkig tot nu toe wel een goede afloop gehad.
donjalover schreef:dit is nu waar elke paardengek bang voor is. vreemde in je land die je paarden iets aan doen. ook wij hebben er soms slapelose nachten van gehad. helaas heb ik geen land meer maar staan ze nu op pensionstal dus we slapen weer beter maar toch. waarom blijven "mensen" niet van je bezit af.
je paard is je alles vaak dus koop zelf een paard i.p.v. iemands paard te stelen of te misbruiken.
hoop dat je de dader(s) snel vind, zou zelf 's nachts te wacht gaan houden samen met een paar sterke kerelsje kan ze dan een poepie laten ruiken
![]()
succes en hoop dat je paardje er niets van over gehouden heeft.

daNiielle_ schreef:Ja je hebt idd geluk gehad
Maar misschien waren het wel mensen die je paard wilde poetsen? (ook al lijkt me dat je dat niet zomaar doet)
Bij ons, (ook in de achterhoek) zijn een paar keer de paarden losgelaten, maar daar hebben de laatste tijd geen last meer van.
Manen worden ook regelmatig zomaar afgeknipt
edit; eerst werden de paarden los gelaten, toen deden we een slot op het hek, en toen werden de manen zomaar af geknipt?