Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

MISTRAL94 schreef:Kisten vind ik best link, het gaat er niet alleen om dt ze niet te breed zijn. Maar je moet ook rekening houden met het profiel
Snoevie schreef:dan ga ik toch eens voor MH kijken,heb er al leren laarzen van en die bevallen goed
kisten,zijn die niet veel te breed om mee te rijden>
magda_90 schreef:Ik rijd er niet mee gebruik ze puur voor stalwerk. Voor rijden zijn ze idd te breed, vind het trouwens ook niet lekker rijden. Vooral nu het nattere en koudere weer aankomt vind ik ze heerlijk voor in de stal met chaps om. (als ik ga rijden wissel ik van schoenen)
) 
beukiej schreef:stal neuzen zou nooit doen bij paarden.. Als ze erop gaan staan kan die dichtklappen en dan zit je teen klem en dat is heeeeel pijnlijk!

beukiej schreef:stal neuzen zou nooit doen bij paarden.. Als ze erop gaan staan kan die dichtklappen en dan zit je teen klem en dat is heeeeel pijnlijk!

Knakker schreef:Ik heb al diverse paren van die MH met "stalen" neus versleten.
Ze hebben al heel veel teen-nagels bespaard..... Heerlijke schoenen !!
).
pinkyhorse schreef:ik zou toch je "gewone" schoen dragen en ondertussen opzoek gaan naar een echt,
veilig goedgekeurde schoen. Er zijn zeker en vast meerdere mensen met dit probleem, dus er zullen wel
speciale schoen voor bestaan. Misschien eens rondvragen in de winkel.
Maar die stalen dingen lijken met toch niet de veiligste dingen!