Schoonmaken binnenkant cap

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bonique

Re: Schoonmaken binnenkant cap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-07 15:13

rijoyco schreef:
Ik waag me er niet aan, mijn HH begon al te roesten van een regenbuitje...wel raar eingelijk dat de fabrikanten er niets mee doen, zodat je iets van de binnekant kan wassen.

Ben het helemaal met je eens. Absoluut raar. Vandaar dat ik dit topic heb opgezet. Maar ik ga van 't weekend eens een emmer sop maken en m'n cap er in stoppen. Wordt het niets, koop ik gewoon een nieuwe en weet ik dat ook weer.

Saron

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-07 20:50

Bij mijn cap (HH pro-plus) Stond op 't kaartje dat je hem kan schoonmaken met laaw water, een zachte borstel en milde zeep Knipoog
En idd niet in de zon drogen ivm verkleuring.
Maar ik heb het nog nooit gedaan eerlijk gezegt Clown

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 14:45

Ik heb mijn GPA een maand geleden in de wasmachine gehad, kon ie prima hebben en hij is nu weer mooi schoon Haha!.

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 14:48

Ik wil de mijne eigenlijk ook een x in de was doen, alleen durf ik het niet. Huilen van het lachen

eva87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 15:05

die capreinigers klinken goed, kan dat met alle soorten caps gebruikt worden of moet je ergens op letten voor je het gebruikt?

Phant0m

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 10:31

OemmiejO schreef:
Ik wil de mijne eigenlijk ook een x in de was doen, alleen durf ik het niet. Huilen van het lachen

dat heb ik nu ook, heb een cap van HH en hij word er niet frisser op..
nog meer mensen met goede ervaringen met cap in wasmachine ?
en hoe lang duurt het dan dat ie droog is ??

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 15:00

Ik hou dit topic even in de gaten. Ik heb de mijne een tijdje geleden gewassen met warm water en wasmiddel, maar het duurde heel erg lang voor het droog was. Hij rook daarna trouwens wel weer fris. Lachen

Phant0m

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 18:50

hoe lang duurde het ongeveer Amigo ??

Bonique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 07:50

Hallo allemaal,

Bedankt voor alle reacties op mijn topic over het schoonmaken van m'n cap. Ik heb zaterdag de stap gewaagd en m'n Kavalkade cap in een emmer met vloeibaar wasmiddel gestopt en vervolgens onder de douche uitgespoeld. Daarna heb ik 'm aan een droogrek gehangen om te drogen. Zondag avond was de buitenkant helemaal droog maar de binnenkant nog niet helemaal. Dat duurt blijkbaar iets langer.

Ik moet zeggen dat mijn cap er prima uitziet en je ziet niet dat ie gewassen is. Maar m'n cap ruikt nu wel een stuk frisser en dat vind ik ook heel erg prettig!

Kortom, een cap wassen in een emmer met vloeibaar wasmiddel is zeker het proberen waard! Ik ga het nu regelmatig doen.

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 09:08

ik neem me cap straks meteen mee naar huis en ga het ook proberen in een emmer, ik durf het niet maar ja het is echt nodig Bloos