Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heb trouwens altijd standaard een 7 voor verzorging...
.
Ik vlecht zelf gewoon met elastiekjes, als dat netjes en strak is kan dat ook heel mooi staan...
Cardy schreef:Het ging mij meer of het een andere uitstraling kan geven, waardoor de jury misschien meer van onder de indruk is?

en ik vlocht toendertijd altijd met elastiekjes Revanches schreef:Voor paarden met een lange hals is het wel mooi om te vlechten met naald en draad. Maar zodra paarden een korte hals hebben zou ik advisereren om hele kleine normale vlechtjes te maken,om een verbeelding te creeeren alsof je paard een lange hals heeft.
Sammie schreef:Als je goed met naald en draad kan vlechten, kan je de knotten ook bovenop de manenkam neerzetten, waardoor de hals steviger lijkt. Vooral bij paarden met een iele, lange hals kan je zo best wat camoufleren.De naald en draad knotten vind ik niet mooi omdat ze aan de zijkant van de hals zitten en vaak tegen de hals aan zitten.

Cardy schreef:Eventjes iets anders, beetje offtopic.. Ik heb tijdje geleden ook met naald en draad gevlochten, het zag er echt super uit! Maar op de wedstrijd zelf na het losrijden zakte er een knotje helemaal uit.. En viel zelfs bijna los
Wat deed ik verkeerd?
Want sindsdien durf ik het eigenlijk niet meer