Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) het echt niet eens geweest met de jury. Vaak vindt ik dat er (en ja dus ook in mijn geval) te hoog gewaardeerd wordt. Alanta schreef:Nogmaals, in de eerste ring waren 11 winstpunten (daar zat ik namelijk zelf te jureren) en in de 2e proef waren er 8!
Elisa2 schreef:Ja dat is waar en dan is een 6 ook prima,maar als echt iets goed is of echt slecht dan mogen die 3/4 en 8 er best bij zitten vind ik.Veel juryleden jurenen ook op "safe".
Elisa2 schreef:Ja dat is waar en dan is een 6 ook prima,maar als echt iets goed is of echt slecht dan mogen die 3/4 en 8 er best bij zitten vind ik.Veel juryleden jurenen ook op "safe".
germie schreef:Alanta schreef:Nogmaals, in de eerste ring waren 11 winstpunten (daar zat ik namelijk zelf te jureren) en in de 2e proef waren er 8!
Laatst gaf je mij ook 14 punten minder dan in de andere ring.![]()
Nu moet ik er wel eerlijk bijzeggen dat het in die andere ring beduidend beter ging en dat ik de minste proef ook geen winstpunt waard vond.
Alanta schreef:Het is heel simpel, je krijgt wat je verdiend!
Althans, de eerste helft van de proef niet, naarmate de proef vorderde ging het beter en volgens mij waren de punten toen ook beter. Concentratie was eerst wat weg, kan een keer gebeuren. Ik maak er geen punt van hoor. De andere proef ging ook gewoon beter. En dan kan ik 14 punten verschil best verklaren.
Storm76 schreef:juryleden zijn ook gewone mensen die het geweldig vinden om te kunnen helpen om een combinatie de volgende keer de winstpunt wél te kunnen geven.
ik zou juist gráág willen dat er meer mensen naar mij toe zouden komen na het rijden om te vragen hoe ze de volgende keer beter kunnen presteren. ik blijf 9 van de 10 keer wachten tot na de prijsuitreiking, maar helaas komt er bijna nooit iemand...
en daar doe ik het ook voor!Storm76 schreef:en juryleden herkennen...
ze zitten vaak bij het secretariaat aan tafel met een kopje koffie voor hun neus... soms stoffige typjes met bolhoedjes op, maar steeds vaker enthousiaste mensen die je graag te woord staan en je willen helpen!
sjakie schreef:Wat is dan 'normaal punten' in jouw ogen?
Ik maak vooral heel veel juryleden mee die heel veel weekenden weer gemotiveerd op pad gaan in de hoop leuke combinaties in de ring te krijgen en het moeten doen met niet zo heel veel soeps. Wees als deelnemer ook kritisch naar je eigen rijden. Zet het eens op video en lees het commentaar van de jury nog eens na.
Hoe meer ik ben gaan schrijven des te meer in het oordeel van de meeste jury's kan begrijpen