Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

marielle538 schreef:Je kan gewoon de bank bellen en vragen of ze het geld terugstorten op je rekening. Heb ik ook al eens gedaan, toen kwam er gauw reactie van de verkopende partij hoor![]()
Ik zit bij de Rabobank en die doen dat gratis, staat je geld binnen een dag weer op je rekening.
Succes ermee!

marielle538 schreef:Je kan gewoon de bank bellen en vragen of ze het geld terugstorten op je rekening. Heb ik ook al eens gedaan, toen kwam er gauw reactie van de verkopende partij hoor![]()
Ik zit bij de Rabobank en die doen dat gratis, staat je geld binnen een dag weer op je rekening.
Succes ermee!
GamblersCup schreef:marielle538 schreef:Je kan gewoon de bank bellen en vragen of ze het geld terugstorten op je rekening. Heb ik ook al eens gedaan, toen kwam er gauw reactie van de verkopende partij hoor![]()
Succes ermee!
Dat lijkt me sterk... stel dat je je dekje wel krijgt, en dan je geld terug laten storten? Dan wordt oplichting andersom wel heel makkelijk.
Auks schreef:wat ik altijd doe als ik iets koop via marktplaats...
ik mail met de adverteerder over het feit dat ik wil kopen.
als je dan een mail terug krijgt met een reactie kun je in google het email adres van de verkoper invullen en zoeken.
als je dan reacties tegenkomt over oplichting etc moet je met deze geen zaken doen.
natuurlijk kan er ook nog niks bekend zijn over deze persoon, maar goed het is een kleine test
GamblersCup schreef:Dat is mijn tekst verkeerd begrijpen. Heeft niets met deze specifieke situatie te maken, was meer algemeen.
Als je iets op MP of waar dan ook via internet wilt kopen, je maakt het geld over, je krijgt je spullen, en dan terug kunnen laten storten? Dat is niet zomaar mogelijk, anders zou ik, als ik een oneerlijk persoon zou zijn, morgen beginnen met mensen oplichten. Je geld teruggestort krijgen terwijl je wel de spullen hebt gehad. Leuke handel!

nina88 schreef:haha inderdaad!
Ik heb trouwens weer een reactie van haar gehad!
Er stond in dat ze met het bewijsje naar het postkantoor is geweest en dat ze dachten dat het pakketje in de opslag lag. Ze zouden het doorsturen en ik zou het binnen een week krijgen.
Ik ben benieuwd....
nina88 schreef:En hoe doe ik dat? Ze heeft de advertentie al verwijdert namelijk.
Succes ermee!