Eurostar Klara Zeer slechte broeken!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LinZZZZJarig

Re: Eurostar Klara Zeer slechte broeken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-07 20:09

ik heb ook een kindermaatje! maat 170 past precies. Dat scheelt!

Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 12:35

Ik heb ook een klara en ben er reuze happy mee!!
Ik heb geen last van pluisjes etc, dus misschien geluk gehad!
Het enige nadeel van de broek vind ik de lange pijpen, ze komen tot over mijn enkel, rolt dus in de laar best wel op, maar heb er geen last van, vind het alleen zo lelijk gezicht!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 13:59

viefdepief schreef:
Sinds de nieuwe stoffen van eurostar vind ik de kwaliteit van de standaard klara ook drastisch verminderd Scheve mond
Mijn wedstrijdbroek is wel van de gewone "klara" stof. En ik ben blij dat ik die niet een paar keer per week draag.
Ben met je eens dat het eigenlijk gewoon schandalig is Boos!

Heb ook een eurostar klara van een andere stof deze blijft wel super mooi!

Mijn wedstrijdbroek is ook een klara.
En wat zag ik tot mijn grote SCHRIK van de week net voor concours:
Allemaal "ladders" thv van mn kruis... Scheve mond
(Het pluizen valt nog mee) Maar die "ladders"(Denk aan pantyladders) zaten dus echt in en rondom het kruisgedeelte.
Sorry,ik vond het geen porem,maar ik heb de broek nog geen 6x aangehad. Scheve mond
Terug gaan?

LinZZZZJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-07 07:44

ja ik zou echt terug gaan hoor! Wat zonde!

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 07:48

Ik heb 2 Eurostar Klara broeken, maar nergens last van.

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 07:53

Marleen_ schreef:
Ik heb ook een klara en ben er reuze happy mee!!
Ik heb geen last van pluisjes etc, dus misschien geluk gehad!
Het enige nadeel van de broek vind ik de lange pijpen, ze komen tot over mijn enkel, rolt dus in de laar best wel op, maar heb er geen last van, vind het alleen zo lelijk gezicht!

daarom heb ik nu juist heel graag eurostar, heb lange benen, dus das voor mij ideaal
die lange pijpen

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 07:55

welk model je hebt van eurostar maakt niet uit!
er zijn verschillende modellen in verschillende stof soorten.
er zijn dus klara's die wel snel "pillen" en klara's die dat niet doen, de stof waarvan bekent is dat deze kan gaan "pillen" is de 450 stof, dit is een synthetische stof die wat losser is geweven als bv de 830 stof, hierdoor zit de 450 vaak fijner door dat deze wat soepeler is, maar doordat deze losser is geweven krijg je door wrijfing (vaak een zwep, randjes van chaps en rijbroeken, op een muurtje gaan zitten etc) sneller "pillen", dit zij de uiteinde van de stof die normaal naar binnen zijn verwerkt.
je kan de broek gewoon scheren, de "pillen" zijn ook geen teken van extreme slijtage en je hoeft ook niet bang te zijn dat je in een keer in je blote kont loopt.

@revanches, ladders horen natuurlijk niet, dit lijkt me een produckt fout, en hier zou ik ook mee terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht.

LinZZZZJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-07 08:26

Thanx voor de uitleg probabeest! Ik heb dus de 450 stof. De dingen die jij zegt "zweep, randen van chaps op een muurtje gaan zitten". Dat deed ik dus NIET met mijn rijbroek. Ik ben heel zuinig op mijn spullen. Ik ben gewoon met laarzen op het paard gaan zitten zonder zweep. En zelfs dan krijg je het al! Bij mijn vorige Klara was het meerdere keren op een plek en als je het dan een paar keer weghaald blijft er op een gegeven moment niets meer over. Ik moet zeggen dat een paar pluisjes niet erg zijn. Maar een hele pluizenbol op je 1x gedragen broek vind ik echt niet kunnen. Ik ga volgende week afwachten en als het dan weer zo erg is ga ik er maar mee terug. Nogmaals volgende keer niet meer zo eigenwijs zijn en gewoon een Pikeur kopen!

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 08:43

Ik zweer ook bij eurostar, en dan ook bij het model Klara. Vorige week nog 1 gekocht.
Toen ik mijn eerste Klara kocht 5 jaar geleden begon ie ook al snel te pluizen. Ik heb hier verder niks aan gedaan, en door de jaren heen zijn die pluisjes vanzelf verdwenen. Ik heb die broek nog steeds dagelijks aan, en hij is nog helemaal mooi. Ik ben supertevreden.

Even offtopic: Vind het zo grappig dat mensen eurostar kopen omdat ze lange benen hebben. Ik heb juist korte benen en ga daarom voor eurostar. Dan wel kindermaat, misschien dat dat het verschil maakt.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 08:48

Mijne pluizen ook. Maar ik stoor me dara echt niet aan. Zijn heerlijke broeken en ikheb ze al jaren. Ondanks het pillen vind ik de stof juist super sterk. Ik gooi alles ook in de droger (ook de Klarissa) en de broeken blijven goed. Die paar pluisjes maken mij niet uit.

winstonboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 08:54

ik heb ook eurostar broeken ik weet zo niet welke maar ik weet wel dat ze supper lekker zitten en ik heb idd ook met een broek gehad dat deze een beetje begon te pillen maar dat was eigenlijk maar minimaal en het is ook niet erger geworden

@ roelke ik heb ook lange benen en ik heb ook kindermaat omdat als ik dames maat neem zijn de pijpen te kort en mijn taille te wijd

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 09:03

Mijn klara pillt ook..(ook na de 1e keer dragen, bij de steekzakken zeg maar) maar zit wel super lekker!
Draag m minstens een keer of 4 in de week..en ondanks die pluisjes, blijft ie verder supermooi..

Heb ook een kindermaat..scheelt idd wel een tientje (of 2?)

LinZZZZJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-07 09:23

even voor de duidelijkheid Tong uitsteken . ik vind kleine pluisjes ook niet erg maar dit zijn echt geen kleine pluisjes meer. Mijn zusje heeft een keer op marktplaats een Klara gekocht en daar zaten ook wel wat pluisjes op. Dat is in geen geval te vergelijken met wat er op mijn broek zat. Als het volgende week weer is dan maak ik wel een foto en zet ik deze erop. En trouwens, ook al zou ik een Klara kopen waar het maar een beetje bij was dat vind ik dat na 1x dragen nog niet acceptabel! De broek zit idd wel lekker maar merk weinig verschil met mn pikeur Montana die wel mooi blijft na zo vaak gedragen en gewassen te zijn. En die zit toch net zo lekker.

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 09:33

Wat mij opvalt als enige voordeel van de eurostar klara is dat de kleur echt super goed en mooi blijft.
Verschillende mensen hebben al gevraagd of ik een nieuwe rijbroek had.
Dit in tegenstelling tot pikeur, de kleur van die rijbroeken vervaagd na een tijd.

Rijan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 09:38

ik draag alen maar euro star broeken in inderdat die pluisjes Boos! Bloos Tong uitsteken

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 09:40

Ik heb het ook met de mijne. Op de plek waar er in mijn jas een label zit. Dus op een heup zit er pluis, de andere is goed. En er zit een ladder in de stof op mijn been. Waardeloos vind ik dat. De vroegere Eurostars waren van een betere kwaliteit.

Ik heb nog een maatje 164 van vroeger (de beige met ribstof die iedereen had), die pas ik nog steeds en die is nog steeds mooi....en die is al oud....

Kleur van de Klara´s blijven we super, maar dat is omdat het syntetische stof is.

Odetje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 18:15

Ik zweer al jaren bij Eurostar, ik heb nog nooit last van pluisjes gehad, alleen bij de broeken die
ik al ongeveer 1 a 2 jaar had. Maar ik heb ook meestal de thermostof broeken, misschien dat het
daar aan ligt?

_Chantie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 22:58

Ja ik herken het ook. Het twee van deze rijbroeken en die pluizen erg!!Maar ze zitten echt heerlijk!!Maar ben het met je eens dat het eigenlijk niet zo zouden mogen pluizen.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 09:32

Wat betreft het pillen,de oplossing; voorzichtig met een scheermesje(wegwerp o.i.d) over de pilling/pluizing heen gaan en dan het voorzichtig wegscheren. Zo heb je geen pluisjes meer en je broek is weer glad. (Nee wees niet bang dat je gaten in je broek scheert,zolang je niet te hard drukt is er niks aan de hand).

Met mijn eigen broek ga ik maar even terug ja... Nagelbijten / Gniffelen

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 09:55

hmm wat gek ik heb ook een eurostar klara maar deze heb ik al wel een paar jaar. nooit problemen mee gehad ziet er nog best netjes uit. wou daarom ook een nieuwe kopen maar nu ik dit lees... sinds wanneer zijn die stoffen verandert?

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 10:02

Ik heb van de winter een Eurostar met ruitjes gekocht (weet ff niet welk model dat was) maar die wordt bij mijn kruis al helemaal dun...
Vind dat wel heel snel, zo'n broek moet toch gewoon een paar jaar mee kunnen gaan Bloos

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 16:27

Ik vind mijn Klara broek gewéldig. Heerlijke stof en er zitten alleen boven de rand van mijn laars een maar minuscule pluisjes. En onderin waa rhet klittenband door mij altijd wat strakker wordt aangetrokken dan het strookje. Maar niet storend hoor. Ik zwéér bij mijn klara-broek. Haha!

LinZZZZJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-07 16:39

nou voor mij is het echt duidelijk. Geen eurostar Klara meer!

LinZZZZJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-07 16:39

er zijn trouwens nog wel meer rijbroek die heerlijk zitten Bloos

_leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 19:49

ik had er eerlijk gezegd nog nooit naar gekeken, dus heb net maar even in mijn kast gespiekt.
op mijn witte rijbroek zit behoorlijk wat pluis, maar deze rijbroek heb al wel een dikke 2 jaar denk ik.
Mijn lichtbruine heb ik nu.. een jaartje? zit redelijk wat pluis, bovenkant van mijn been, zitvlak en onder mijn knien.
Mijn nieuwe Eurostar (wel een type Karin) heeft het een heel klein beetje waar mijn sok/laars zit.
Ik vind de Eurostars hele fijne broeken, vooral de Klara's. Ik pas ook kindermaatje, dan zijn ze helemaal niet duur, zitten heerlijk, steekzakken, perfect. Erg jammer van die pluisjes inderdaad, maarja, ik stoor me er niet heel erg aan Lachen