Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
viefdepief schreef:Sinds de nieuwe stoffen van eurostar vind ik de kwaliteit van de standaard klara ook drastisch verminderd
Mijn wedstrijdbroek is wel van de gewone "klara" stof. En ik ben blij dat ik die niet een paar keer per week draag.
Ben met je eens dat het eigenlijk gewoon schandalig is
Heb ook een eurostar klara van een andere stof deze blijft wel super mooi!

Marleen_ schreef:Ik heb ook een klara en ben er reuze happy mee!!
Ik heb geen last van pluisjes etc, dus misschien geluk gehad!
Het enige nadeel van de broek vind ik de lange pijpen, ze komen tot over mijn enkel, rolt dus in de laar best wel op, maar heb er geen last van, vind het alleen zo lelijk gezicht!
. ik vind kleine pluisjes ook niet erg maar dit zijn echt geen kleine pluisjes meer. Mijn zusje heeft een keer op marktplaats een Klara gekocht en daar zaten ook wel wat pluisjes op. Dat is in geen geval te vergelijken met wat er op mijn broek zat. Als het volgende week weer is dan maak ik wel een foto en zet ik deze erop. En trouwens, ook al zou ik een Klara kopen waar het maar een beetje bij was dat vind ik dat na 1x dragen nog niet acceptabel! De broek zit idd wel lekker maar merk weinig verschil met mn pikeur Montana die wel mooi blijft na zo vaak gedragen en gewassen te zijn. En die zit toch net zo lekker.