Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Loesje88 schreef:rowo schreef:Ik vind het een mega fijne jas en vind het wel fijn dat ik er een dikke trui onder kan doen. Meerdere lagen is warmer dan 1 dikke.
Ik heb ook nog een jas van Equitheme, die uit de wintercollectie van afgelopen jaar (bruin/blauw en grijs/roze) en die is wel een heeeel stuk warmer, Maar als je daar weer een trui onder doet is het haast weer te warm. En zit ook minder fijn trouwens.
Afgelopen jaar heb ik ook nog aan die Equitheme jas gedacht (omdat ik ook de blauw/bruine rijbroek ervan heb) maar er toch vanaf gezien omdat ze dat niet hier in de buurt verkopen, en ik het toch graag wil passen...
. rowo schreef:Ik vind het een mega fijne jas en vind het wel fijn dat ik er een dikke trui onder kan doen. Meerdere lagen is warmer dan 1 dikke.
Ik heb ook nog een jas van Equitheme, die uit de wintercollectie van afgelopen jaar (bruin/blauw en grijs/roze) en die is wel een heeeel stuk warmer, Maar als je daar weer een trui onder doet is het haast weer te warm. En zit ook minder fijn trouwens.
rowo schreef:Ik heb de winterjas en heb die zelfs zomers aan...

ik heb graag warm tijdens het rijden

(heb hem in het donkerblauw dus wordt ook niet snel vies
) Kan er echt heel fijn mee paardrijden en vind hem lekker warm! Ze vallen inderdaad wel groot maar dan kun je toch gewoon een kleinere maat pakken
? Mentinkbart schreef:Ik heb hem ook, in het bruin. Erg fijn, valt niet groot, tenminste mijn herenuitvoering. Waterdicht en warm in de winter.
en zoals ook al gezegt wordt goed waterdicht en lekker warm

lekker waterdicht enzo, echt heerlijk..