Korte benen, dikke kuiten, dan chaps dat werkt niet

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

__Karlijn__

Re: Korte benen, dikke kuiten, dan chaps dat werkt niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 14:43

ik heb juist het tegenovergestelde, da's ook niet zo handig.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 15:18

ik heb het probleem ook:(
gelukkig kan ik nog wel chaps vinden, maar in het begin zitten ze dan wel altijd veelste strak.
ik heb ze gehaalt bij een ruitersportzaak in almere:)

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 22:35

JessiiCaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-07 22:42

@ Alwiene, ik ga morgen als ik tijd heb wel ff meten, maar moet wel de heledag werken, anders word het zondag (als ik het niet vergeet)

@ Dabo, die zijn super mooi! moet je dan gewoon je maten door geven via email ofzo? en daar kan je toch ook wedstrijden mee rijden? ze zijn iig niet van een soort stof zegmaar Knipoog

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 22:57

Ja, je mag hier wedstrijden mee rijden (doe ik ook Lachen Het zijn leren gaithers.
Je moet haar inderdaad gewoon even mailen dat je intresse hebt, en dan mailt ze precies hoe je je kuiten op moet meten Haha!
Die van mij passen perfect! (en dat voor dat geld!) Ik heb ze nu een jaar, rijd er regelmatig mee, (niet alleen wedstrijden) en ze zien er nog toppie uit! Haha!

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 19:05

Tja, ik vind het wel meevallen. Ter illustratie; kant-en-klare leren rijlaarzen zijn in mijn maat niet verkrijgbaar (schoenmaat 39, hoogte grond tot knobbeltje aan de buitenkant van mijn onderbeen = 39 cm; kuitomvang is 43 cm.).

Ik heb leren chaps van kieffer (XL) en die zitten heel mooi. Wel met elastiek natuurlijk. Kost wel een beetje geweld om ze om te krijgen en ik doe ze laag op de wreef, maar ik vind het wel mooi dat ze hoog in de knieholte zitten.
Omdat ze relatief laag zitten, heb ik de elastieken onder de voet eraf geknipt. Die slobberen toch alleen maar en ik hoef niet bang te zijn dat de chap omhoog kruipt!

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 20:32

Wauw, ik vind die gaithers echt te gek!! Hebben ze die ook in de gewone ruitersport zaken (non-internet zeg maar)? Ik houd er niet van om zonder te passen dure dingen te kopen. Hoewel deze nog helemaal niet zoo duur zijn! Maar ik heb gekke benen, dus wil graag even passen. Iemand weet waar ze die hebben? Ben druk op zoek, heb dus ook dikke korte beentjes Tong uitsteken ook lastig met rijbroeken, mijn volslanke billetjes moeten er in, maar ook mijn korte beentjes aub!! Ik hijs ze dan altijd maar flink op, maar anders heb ik van die rijbroeken die over mijn voeten vallen Haha! Naja, iedereen heb wat Knipoog