denk niet dat ze hier een slotje op gaan doen , kan je zelf ook niet, moeten de moderators doen maar die zeggen we laten het open, zakt vanzelf weg
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Okee.. ja zoveel snap ik er nog niet van hihi dacht dat ik dat kon doen maar kon het al niet vinden 

Mee eens. Staat dat paardje alleen dan? Niet moeilijk dat je een lastig dier krijgt. Jaarlingen horen in groep te staan met leeftijdsgenootjes. Het is dan ook nog eens een hengstje, die proberen wel wat uit. Een knijp in z'n neus als ie bijt kan goed helpen. Dit vertelt hem duidelijk: dit mag ik niet doen, maar toch is het vriendelijker dan een tik, waar ze hoofdschuw van kunnen wordenCitaat:Valse paarden bestaan niet. Niet van nature in elk geval, de mens heeft ze zo gemaakt
. vdrakt schreef:Ilsiie schreef:Valse paarden bestaan niet. Niet van nature in elk geval, de mens heeft ze zo gemaakt
valse paarden bestaan wel, wij hebben er zat gehad die met opzet mensen slaan/bijten
. toen we klaar waren stond hij aan de andere kant van de bak. Ik ging op de grond zitten met mn rug naar hem toe, wat drinken. Ik wist niet dat hij achter me stond, en ineens blies hij in mn nek. Ik stond op en liep, en hij liep achter me aan. En sindsdien bijt hij dus nooit meer, en ik helemaal niet gemeen enzo.