Hoeveel weken van te voren je coupon opsturen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nibbit

Re: Hoeveel weken van te voren je coupon opsturen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 07:28

erleyne schreef:
Mensen die 'zomaar' coupons opsturen komen bij mij op de wachtlijst. Er moet eerst gebeld worden of gemaild worden of er nog plaats is. Dit kan vanaf 2 maanden voor de wedstrijd ( staat op onze site aangegeven ).

Vind je dat niet veel teveel gedoe van tevoren?
Bij ons sturen ze gewoon op en worden op volgorde van binnenkomst geplaatst, rest op de wachtlijst.

En Scum; ik heb idd ook altijd reservecoupons bij me Knipoog

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 07:57

Ik heb ook altijd reservecoupons bij me, maar ik heb ze nog nooit gebruikt. Ik geef meestal aan de ruiters overigens een bevestiging dat ik de coupons heb binnengehad ( automatisch mailtje ). Als ik ze dan kwijtraak, dan ligt de schuld dus bij mij, dat weet ik dan zeker.

@Nibbit: het is juist heel handig. Wij hebben een invulformulier op de website, die kan je invullen om je op te geven. Dan wordt je automatisch toegevoegd op de startlijst. Een enkeling heeft geen internet en belt, maar dat worden er steeds minder ( meestal maar 2/3 per wedstrijd ). Ruiters krijgen meteen antwoord of er nog plaats is en de vraag of ze voor een bepaalde datum hun coupons op willen sturen, via de mail. Dat neemt mij echt werk uit handen.
Bijkomend voordeel: ik heb van alle ruiters het mailadres, dus stuur ik ze ook de startlijst (en eventuele wijzigingen) als die klaar is. Weet ik zeker dat iedereen zijn starttijd gezien heeft ( met leesbevestiging eraan dus ), en kan niemand zeggen dat ze het niet konden vinden.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 08:00

Oh ja op die manier, met een invulformulier heb je er zelf geen werk van.
Klinkt idd goed

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 13:35

1 of 2 maanden van te voren.

xlovelifex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 20:44

maar moet je niet eerst wachten of er nog plaats is

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-07 21:43

Zou het misschien een idee zijn voor de KNHS om hier richtlijnen voor op te stellen, of een vaste procedure? Ik lees nu zoveel verschillende reacties en iedereen doet het weer anders. Dat van het invulformulier klinkt heel handig!

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 16:23

Ik stuur ze vaak toch wel een maand van te voren of nog wat eerder op.