Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) dan valt t echt wel onder de garantie van Ariat.germie schreef:Ik heb ze in handen gehad. Zodra je schoenen hebt die op zo'n goedkope manier met stof gevoerd zijn vind ik ze voor 100 euro te duur. Kijk eens naar gewone merkschoenen. En dan bedoel ik dus niet de moderne merkschoenen, maar bijvoorbeeld 'Wolky', 'Panama Jack', 'Mephisto', 'Helioform','van Bommel'. Deze schoenen zijn allemaal met leer gevoerd. De afwerking hiervan is ook vele malen beter dan van Ariat. Als je van bijvoorbeeld Wolky schoenen koopt voor 100 euro, dan weet je zeker dat ze ook lang meegaan. Bij schoenen van Ariat verwacht ik dan ook veel en als ik ze in de winkel al zie, dan zie je toch een enorm verschil met de schoenen van A-merken. Tuurlijk hebben de A-merkschoenen ook varianten die ruim over de 200 euro kosten, maar ze hebben ook uitvoeringen van rond de 100 euro die beter afgewerkt zijn dan Ariat van 100 euro.
)!
, alleen tja in mijn geval bleef de schoen niet lang goed. terwijl mijn vriendin ze al bijna 3 jaar heeft en er nog niks mis mee is! 

mariellexxx schreef:Ik heb precies dezelfde en ik vind het echt super schoenen. Ik rijd meerdere keren per dag, loop de blubber, ga ermee in de was stal ... echt je kan het zo gek niet bedenken of mijn arme schoentjes hebben het gedaan en toch zien ze er nog prima uit.Ik heb vorige week de Ariat® Women's Heritage II Zip Paddock gekocht, ik heb flinke blaren, maar hoop toch echt dat ze langgoed meegaan!
van 219,-) Maar ik moet zeggen die blijven prima. Heb 2 paar die wissel ik af het oudste paar is 1,5 jaar oud, maar nog steeds super.
ziet er niet uit
oeps, toch de performer III ipv herritage II
leer is helemaal flubberig. 
bah
. ik zou er vandaag mee terug maar mijn moeder had niet voldoende tijd, dus het wordt waarschijnlijk morgen! kaatje77 schreef:ze zijn helemaal uitgelubbert, het leer ligt over de zool....nou ja, foto's zeggen genoeg na 8!!!!! x dragen!
Zelfs mijn oude jodphers van 50,= die ik al 6 jaar draag blijven nog steeds mooi!
germie schreef:kaatje77 schreef:ze zijn helemaal uitgelubbert, het leer ligt over de zool....nou ja, foto's zeggen genoeg na 8!!!!! x dragen!
Zelfs mijn oude jodphers van 50,= die ik al 6 jaar draag blijven nog steeds mooi!
Ben het met je eens hoor, ze zien er nu al behoorlijk gedragen uit.

denk dti k dan met rits neem, maargoed misschien worden ze gemaakt hoewel ik me niet kan voorstellen dat die zool makkelijk gemaakt kan worden