Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sdi schreef:nieuwe ondervloer (12mm) daaroverheen 24mm betonplex (zelfde maat)
MSQuincyTE schreef:sdi waarom geen rubberen gietvloer, wil je je elke keer een breuk tillen aan je maten want die moet je er nou telekens uit halen omdat dat beter is voor de houten vloer die eronder ligt, daarom heb ik er een rubberen gietvloer in mijn trailer laten zetten
MSQuincyTE schreef:Rob een ruberen gietvloer kost 300 euro.
Ik had dus ook rubberen maten in mijn trailer en daar was ik echt spuug zat van vandaar dat ik er een rubberen gietvloer in heb laten zetten
Sansje schreef:Wij zijn ook de trailer aan het opknappen... nou ja wij... de timmerman bij ons op stal. Vandaag materiaal gehaald en de trailer gestript (Williams Ifor). De wanden en de bodem worden vervangen met nieuw betonplex, 24 voor de bodem en een smallere variant voor de wanden. Ze zijn al helemaal voor gelakt in de grond. De kleur vind ik helemaal niks, ongezellig donkerbruin... Ik wil ze nu graag verven nog in een iets gezelliger kleurtje. Wat voor verf kan ik hiervoor gebruiken?
ikke schreef:Beste Rob, jij lijkt vrij goed thuis in het verfwereldje. Ik zoek een eenvoudig aan te brengen hechtprimer/lak voor op verweerd aluminium. Heb jij goede tips voor merk/leverancier? Sikkens heb ik al geplunderd en ik ben niet onder de indruk.
Rob_H schreef:Dan kom ik ook nog ff terug op de vloerdikte.
Zoals al aangegeven vroeg ik me naar aanleiding van jou wijsheid af of 22mm niet inderdaad te dun is.
Navraag bij http://www.vervloed.nl leverde op dat 21mm de wettelijke dikte is en dat dikker echt niet hoeft.
Daarnaast zag ik dat Atec in hun specificaties ook een vloer van 22mm vermeld.
Nu kun je me wel gaan vertellen dat jij daar geen boodschap aan hebt,maar als je nu ook nog eens gaan beweren dat in nederland toegelate producten niet hoeven te voldoen aan de wettelijke eisen,of dat gerenameerde bedrijven er altijd op uit zijn om je te naaien dan ben je echt de weg kwijt.
Maar goed blijkbaar hecht je meer waarde aan het aftroeven dan het samenwerken.
Wat jij wil vriend.
)