Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Valentijn schreef:Er komen rulletjes aan en de stiksels laten inderdaad snel los.

Henkjan schreef:Ik vind Anky-spullen helemaal niet zo goed. Het kost gewoon veel meer dan de 'gewone' merken, en zoveel beter zijn ze nu ook weer niet!
) dat vind ik zo afgekapt.
. daantjuhhh schreef:Ja oke als je Anky met HH verglijkt zal anky vast langer mooi blijven.
Maar eurostar blijft bij mij ook erg lang mooi en is toch een stukkie goedkoper!

Valentijn schreef:Ik heb er twee gehad, ik vind de kwaliteit/prijs niet goed.
Er komen rulletjes aan en de stiksels laten inderdaad snel los.
Verder heb ik er eentje voor wedstrijd (deze heb ik wel nog steeds) en die is nog wel mooi. Vind overigens de strakke modellen mooier dan de bandplooi.
zonnetje0210 schreef:k heb ze ook nog van de eerste collectie en zijn nog steeds super! nix mee aan de hand alleen heb de laatste tijd geen nieuwe broeken meer gekcoht heb der al genoeg haha misschien dat die gewoon heel anders gestikt worden ofzo ik weet het niet. k heb gewoon nergens problemen mee
vossie schreef:Ik ben ook niet echt blij met de anky broeken, ik koop ze niet meer. Bij mij gingen de stiksels ook snel los en het model pas met totaal niet, bij mijn heupen/kont zitten ze (ongeacht de maat) te wijd, krijg je echt zo'n "tent" idee.... Nee doe mij maar, pikeur, cavallo en eurostar, dat zit (bij mij) fijn en heeft een goede kwaliteit.
Vast een doordachte marketingtruc!
. Afslankbroeken:=