Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik denk dat er weinig mensen zijn die niet graag hun paard showen. Maar dit is niet de reden waarom je rijd.
miep1979 schreef:Ten eerste voor mijn plezier, vind het leuk om allemaal andere mensen daar tegen te komen en mee te kletsen etc. Daarbij geeft het voor mij een doel om naartoe te rijden in mijn trainingen thuis en ik vind het belangrijk om te "horen" van een jury of ik goed bezig ben thuis in mijn trainingen, wat ik allemaal nog moet verbeteren. maar voorop staat LOL met mijn knol

)
timilon schreef:ey eri,je vent heeft gelijk hoor...ik ga op wedstrijd om iedereen de ogen uit te steken met mijn doorgewinterde wedstrijdpaard van geweldige afstamming.hahahaha nee ik ga op concours om te kijken of ik alweer een beetje gevordert ben,of ik nog wat kan leren van het commentaar en of de jury mijn paard net zo waardeert als ik dat doe.en tot nu toe eigenlijk geen teleurstellingen:D ik rijd ook wedstrijden om gemotiveerd te blijven en door te trainen.alleen thuis rijden zou voor mij voor langere tijd niet "goed" zijn,dan ga ik alles laten versloffen,ben snel geneigd het allang best te vinden etc.daarbij is het met mijn huidige paard totaal geen straf om op concours te gaan:D

kitty_gomez schreef:Ik rijd wedstrijden omdat ik het erg leuk vind.
Met trainen heb ik dan een doel waarvoor ik train.

Natuurlijk om te kijken hoe het gaat op wedstrijd, maar voornamelijk voor mijn plezier

een prijsje,, ik doe er mn best voor. maar niet dat ik speciaal daarvoor meedoe.
)