Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

renske1000 schreef:\Misschien ligt het aan het paard? Ik heb het ook een beetje, op het ene paard blijf ik prima zitten in de galop en verlies ik geen enkele keer mijn beugels, en op het andere paard kan ik mijn voeten er amper inhouden. Overgerens blijf ik wel prima zitten zonder beugels, en wat nog veel raarder is, op de linkerhand heb ik er bijna geen last vann! En op de rechterhand dus wel...![]()
Vraag of je een keer op een pony mag die een lekkere vlakke galop heeft, (dat hoeft geen pony te zijn die ook lekker doorzit in draf!) Meestal zijn haflingers Fjorden en Al die soort rassen erg lekker galoppeerders met een vlakke gang.

Maureenn schreef:renske1000 schreef:\Misschien ligt het aan het paard? Ik heb het ook een beetje, op het ene paard blijf ik prima zitten in de galop en verlies ik geen enkele keer mijn beugels, en op het andere paard kan ik mijn voeten er amper inhouden. Overgerens blijf ik wel prima zitten zonder beugels, en wat nog veel raarder is, op de linkerhand heb ik er bijna geen last vann! En op de rechterhand dus wel...![]()
Vraag of je een keer op een pony mag die een lekkere vlakke galop heeft, (dat hoeft geen pony te zijn die ook lekker doorzit in draf!) Meestal zijn haflingers Fjorden en Al die soort rassen erg lekker galoppeerders met een vlakke gang.
Ja dat zou het idd ook kunnen zijn. Jessola was eerst echt heel erg snel en ongecontroleerd in de galop en nu dat steeds beter gaat zit ik ook een stuk beter.. dan hoef je zelf ook minder te 'klemmen' of hoe je het ook wilt noemen.