Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mijn paard deed het ook altijd. Alleen niet onderweg, maar terug op stal. Ze hield het gewoon op, of 'vergat' het. Gelukkig is dat nu wel anders, ze plast nu lekker wanneer ze moet en houdt het niet meer zo erg op. Plassen in het land bij haar dinnetje durft ze nu wel gewoon
Maar dat heeft een heel tijd geduurd. Vooral in het begin van het weide seizoen hebben ze het veelte druk met grazen en spelen en lijken het plassen soort van 'vergeten'
First_Unique schreef:Heey mijn paard heb ik het zelfs een beetje aan moeten leren! het is heel goed dat ze plassen voor het rijden, dus nadat ze uit de wei komen! als ze het inhouden kunnen ze een blaasontsteking krijgen zegt de baas van mijn stalling!! die heeft het al eens meegemaakt omdat een paard niet plaste en nu is het een soort verplichting, eerst moet het paardje plassen en daarna rijden.. maar mijn paard plast soms 3 x in een uur!! hihi maf beestmaar ben maar blij dat ze het doen en niet inhouden, dan kun je verder van huis raken!
maar goed, zet ik die van mij op stal dan plast hij binnen 2 minuten.. dus ik vind het juist heel goed dat ze het doen!geen zorgen maken dus
Groetjes!!