Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Hahha, nou ja, ik heb er dan ook veel mee gedaan.
Si_monee schreef:Ik wil petrie laarzen van dressuurboog van het liefst 5 of 6 cm. Ik wil het liefst ook achter een rits dit kan je meestal in laten zetten. Ik wil zeker niet meer dan 300 euro uitgeven weet iemand welk model ik het beste kan nemen en in welke ruitershop ik die het beste kan vinden? Ik wil ze ook op maat laten maken wie weet raad "
Si_monee schreef:Ik wil petrie laarzen van dressuurboog van het liefst 5 of 6 cm. Ik wil het liefst ook achter een rits dit kan je meestal in laten zetten. Ik wil zeker niet meer dan 300 euro uitgeven weet iemand welk model ik het beste kan nemen en in welke ruitershop ik die het beste kan vinden? Ik wil ze ook op maat laten maken wie weet raad "
terwijl ik ze dagelijks aan heb. asjemenou schreef:Si_monee schreef:Ik wil petrie laarzen van dressuurboog van het liefst 5 of 6 cm. Ik wil het liefst ook achter een rits dit kan je meestal in laten zetten. Ik wil zeker niet meer dan 300 euro uitgeven weet iemand welk model ik het beste kan nemen en in welke ruitershop ik die het beste kan vinden? Ik wil ze ook op maat laten maken wie weet raad "
Ik denk dat dat iets te veel eisen zijn 300 euro.
Dan zul je toch een ander merk moeten pakken.
Muzefee schreef:Ik ga waarschijnlijk binnenkort Petrie Perfects aanschaffen, maar hoe zit dat met die coating ? Is dat niet gewoon achterstallig onderhoud dat die coating er zo snel af gaat ?
Pikeur schreef:Muzefee schreef:Ik ga waarschijnlijk binnenkort Petrie Perfects aanschaffen, maar hoe zit dat met die coating ? Is dat niet gewoon achterstallig onderhoud dat die coating er zo snel af gaat ?
Ik heb zo'n Petrie setje om je laarzen te onderhouden, totaal geen problemen met coating hier.
Helma_Amber schreef:Ik heb sinds 2 week de Petrie standard. De Petrie Perfect en Petrie Hampshire (die met rits) werden mij afgeraden omdat er een coating opzit, die na een tijdje kan gaan loslaten en dat zou zonde zijn van het geld. Ook werd de rits afgeraden, omdat deze erg snel kapot zou gaan. Ze hebben de Standard aangeraden omdat deze van rundleder is zonder coating en dat blijft langer mooi. Deze waren wel 90 euro duurder, maar ik voelde er ook niks voor om na een jaar met gebladerde laarzen rond te lopen.
Ik heb er nu 1x mee gereden, maar vroeg me af hoe je ze schoon moet maken. Bij Divoza zeiden ze dat ik eerst met leder/zadelzeep schoon moest maken en daarna de wax er op moest smeren. Het was belangrijk om ze eerst schoon te maken anders zou het leer de laarzenwax niet opnemen.
Hoe houden jullie ze schoon?
Muzefee schreef:Ik ga waarschijnlijk binnenkort Petrie Perfects aanschaffen, maar hoe zit dat met die coating ? Is dat niet gewoon achterstallig onderhoud dat die coating er zo snel af gaat ?