Bij xcellentrider.com (nederlands verzendhuis) zijn ze te koop 149,95! Nog goedkoper dan de Sportive dus
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Je voelt idd niet dat je ze aan hebt en de rits vind ik ook een enorm pluspunt! Het enige nadeel is dat ze bij mij ook wijd rondom de enkel zijn. Dat is voor mij een probleem omdat ik sowieso mijn hakken optrek, dan zijn ze weer iets té soepel
Maar voor de rest, je hoeft ze niet echt in te lopen en ze zijn niet achterlijk duur. 
als ze het niet meer doen worden eht waarschijnlijk ook laarzen omdat mn chaps ook al een aardig eind heen zijn. geweldige schoenen in elk geval. jammes schreef:Ik heb de MH Sportive Riders. Zitten erg lekker, je hoeft ze niet uit/in te lopen en hoelang je ermee doet weet ik niet. Ligt er denk ik aan hoe vaak je ermee rijdt.
EDIT: Qua onderhoud: vochtige handdoek er overheen om stof en andere narigheid er af te poetsen en zo nu en dan zet ik ze in de cavalcure laarzenwas (ruikt naar bitterkoekjes). Gewoon met een spons insmeren en een beetje uitwrijven en klaar is Klara.
maresie schreef:ik heb de zwarte luxe voor de wedstrijden
en bruine voor dagelijks gebruik maar ik rij er alleen mee en trek ze daarna uit heb met de zwarte al 2 maal een nieuwe rits in moeten zetten maar ze rijden heerlijk

vindt ze zo mooi!