Mountain horse laarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

shabbay

Re: Mountain horse laarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 17:21

De High Caliber laars is juist mooi aansluitend, ook rondom de enkel.

Bij xcellentrider.com (nederlands verzendhuis) zijn ze te koop 149,95! Nog goedkoper dan de Sportive dus Lachen

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 19:40

Ik heb ook Mountain horse Sportive! Ideaal! Geen gedoe met inlopen of wat dan ook. Bovendien mag je ze gewoon op wedstrijden dragen, tenzij je ze zelf te lomp vind. Dan moet je "wedstrijdlaarzen" overwegen. Ik heb geen problemen met de enkels, ze sluiten goed aan en bewegen lekker mee met de bewegingen.
Nogal had ik last van het opstappen bij grote paarden, dat laarzen mij belemmerden, dat heb ik bij deze laarzen niet.
Ik vind ze een genot!

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 20:46

Kheb Mountain Horse High Rider de Bruine versie..
En die heb ik ook al zo'n 3/4 jaartjes denk ik al.
Heb dit jaar ook nog uhh... de Mouintain Horse Rimfrost Rider gekocht.
Gewoon de Zwarte Versie
En dat zijn Thermo-laarzen van Mountain Horse! Lachen

Alleen me bruine zakken wat af bij mij tijdens het rijden, ook omdat het zo'n 3 maaten te groot is!
Heb het juist te groot gekocht, dacht zelf dat het de goeie maat was, niet dus!

reiziger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 02:09

Ik heb ze van iemand overgenomen van MP, de high rider. Vind het erg mooie laarzen. Hopelijk komen ze snel binnen.

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 08:22

Als ik ooit nog wedstrijden wil gaan rijden, dan wil ik echt die sportive high rider!! Die vind ik er echt mooi uit zien! Alleen vind ik ze wat te duur om zo mee te rijden elke dag. Natuurlijk, dat zijn ze vast waard, maar voor 100 euro kan ik ook lekker rijden en hoef ik iets minder voorzichtig te zijn! En ik rij toch (nog) geen wedstrijden, dus ik kan nog prima met gewone soepele chaps rijden!! Ja

Floortje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 20:58

hey

ik vind de mhg laarzen geweldig
zeker voor op stal, buitenritten maar ook gewoon met rijden. ik wil nooit meer anders (heb mijn petries nog wel, maar bewaar die nu voor als ik zoals ik in me hoofd heb, toch ga starten in 2008......)

gr

Maar10e

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 08:24

hier ook een enthousiaste High Rider!
ik heb ze nu 2 á 2,5 jaar en ben er super tevreden mee.
ik heb ze altijd aan met rijden, behalve als het modderig is (vind ik zonde)
voor mij geen andere laars als de MHers!
volgende wordt een sportive rider!!!

CherylDaraxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 13:22

ik heb de Mountain Horse High Rider voor 150 euro nieuw gekocht. goede kwliteit en niet duur. blijven ook lang mooi.

KimE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 17:36

Ik heb zelf de MH high rider. Erg fijne laarzen Lachen Je voelt idd niet dat je ze aan hebt en de rits vind ik ook een enorm pluspunt! Het enige nadeel is dat ze bij mij ook wijd rondom de enkel zijn. Dat is voor mij een probleem omdat ik sowieso mijn hakken optrek, dan zijn ze weer iets té soepel Tong uitsteken Maar voor de rest, je hoeft ze niet echt in te lopen en ze zijn niet achterlijk duur.

maresie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 17:43

ik heb de zwarte luxe voor de wedstrijden
en bruine voor dagelijks gebruik maar ik rij er alleen mee en trek ze daarna uit heb met de zwarte al 2 maal een nieuwe rits in moeten zetten maar ze rijden heerlijk

LeOnIe_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 21:13

heej, ik heb sinds kort ook MH laarzen en ik ben ze nog aan het inlopen (heb er nog niet mee gereden) maar ik heb nog geen pijntje gehad..

nu vroeg ik me af hoe jullie ze onderhouden?

jammes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 21:14

Ik heb de MH Sportive Riders. Zitten erg lekker, je hoeft ze niet uit/in te lopen en hoelang je ermee doet weet ik niet. Ligt er denk ik aan hoe vaak je ermee rijdt.

EDIT: Qua onderhoud: vochtige handdoek er overheen om stof en andere narigheid er af te poetsen en zo nu en dan zet ik ze in de cavalcure laarzenwas (ruikt naar bitterkoekjes). Gewoon met een spons insmeren en een beetje uitwrijven en klaar is Klara.

dolor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 08:29

ik maak ze schoon met zadelzeep en daarna vrij ik ze in met lederdressing.

paardenfocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 21:34

Geweldige laarzen. Ook lekker om me te lopen. Rits is een zwak punt.

maya1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 21:37

ik heb mh schoenen. nu naar (euh ff denken....) een jaar of 4 heb ik gisteren een gaatje ontdekt Verdrietig als ze het niet meer doen worden eht waarschijnlijk ook laarzen omdat mn chaps ook al een aardig eind heen zijn. geweldige schoenen in elk geval.

okkie80

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 17:34

Ik heb ook de sportive high riders, heb ze nu een jaar of 4 en ze lopen en rijden prima! Een nadeel is als je er veel buiten meeloopt en er dus zand tussen de rits komt is deze zo kapot, heb de mijne al 5x moeten laten maken, dus heb nu maar andere gekocht.

sava

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 11:58

Haha echt leuk dat ik dit zo allemal terug kan lezen ben ook bezig met de mh sportive highriderlaarzen maar ik lees hier goeie verhalen dus ik ga ze ook maar aanschaffen thanks

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 12:02

Ik heb de Sportive's! Heerlijke laarzen.

Maar10e

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 15:55

jammes schreef:
Ik heb de MH Sportive Riders. Zitten erg lekker, je hoeft ze niet uit/in te lopen en hoelang je ermee doet weet ik niet. Ligt er denk ik aan hoe vaak je ermee rijdt.

EDIT: Qua onderhoud: vochtige handdoek er overheen om stof en andere narigheid er af te poetsen en zo nu en dan zet ik ze in de cavalcure laarzenwas (ruikt naar bitterkoekjes). Gewoon met een spons insmeren en een beetje uitwrijven en klaar is Klara.

Yep zo maak ik ze ook schoon

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 17:21

Ik heb ook de sportives. Ze zitten absoluut heerlijk maar ik vind de kwaliteit bagger. Ik heb ze twee jaar gehad en toen was het leer echt helemaal doorgesleten. De gaten vielen er letterlijk in. Ik ben nu bezig met mijn tweede paar en die slijten net zo hard. Daarnaast zakken ze uit met rijden maar dat ligt niet aan de laarzen maar aan mijn dunne enkeltjes. Ik ga nu wel op zoek naar kwalitatief betere laarzen. Dan maar iets meer uitgeven, als ze langer meegaan is het uiteindelijk goedkoper.

Edith

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-07 15:50

Ik heb ook de sportives nu zon twee of drie jaar denk ik. Ik vind ze heerlijk zitten en draag ze ook in de zomer gewoon met warm weer. En die lange rits is ideaal!! Als ik dan bedenk dat het vroeger echt een hel was om de leren laarzen uit te krijgen, een beetj gezweet en dan zaten ze muurvast aan je voeten!! De hele familie moest aan de laarzen gaan hangen om ze uit te krijgen. Daar heb je hier geen last van!!!

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 19:00

maresie schreef:
ik heb de zwarte luxe voor de wedstrijden
en bruine voor dagelijks gebruik maar ik rij er alleen mee en trek ze daarna uit heb met de zwarte al 2 maal een nieuwe rits in moeten zetten maar ze rijden heerlijk

Ik heb alleen met de high rider (is al een paar jaar geleden) problemen met de ritsen gehad. Heb ook de ''chique'' zwarte voor op concours. Ze zitten gewoon erg lekker,en je kunt er heel lang op rondlopen,zonder ergens last van te krijgen.

Valerie_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 07:39

Ik zat er ook aan te denken de sportive rider te kopen totdat een stalgenoot me dat heel erg afraden omdat de rit erg slecht is en als je er dan een nieuwe in hebt gezet ze daar niet beter van worden! Verward

Maar toch ga ik ze kopen! Tong uitsteken vindt ze zo mooi! Lachen

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 21:36

Bij de eerste serie was de rits een zwak punt. Maar daar schijnt MH wat aan gedaan te hebben. Ik heb mijn MH Sportive Riders zoals ik eerder zei al 1,5 jaar en rij er het laatste jaar bijna dagelijks mee. En ik heb tot nu toe geen problemen met de rits gehad.