Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bosefoso schreef:Met laarzen heb ik nooit problemen gehad bij Drunens Ruiterhuis. Met overige zaken echter wel... Er was een aanbieding voor dekjes, hartstikke mooi, wij nemen er een hoop mee. Blijken ze bij de kassa gewoon niet bij die aktie te horen, die van de aktie waren er niet meer.. Had al afgerekend, vond het bedrag een beetje hoog, dus vroeg ernaar. Omdat ik ze zo mooi vond, heb ik ze toch maar mee genomen, nu voel ik me toch mooi besodemieterd.
Winterpee schreef:je krijgt geen geld terug bij het ruiterhuis...tegoedbonnen...
wettelijk gezien kun je er op staan dat je je geld terug krijgt...maar dan moet je een scene schoppen...
Ruiterhuis Sucks...
Winterpee schreef:je krijgt geen geld terug bij het ruiterhuis...tegoedbonnen...
wettelijk gezien kun je er op staan dat je je geld terug krijgt...maar dan moet je een scene schoppen...
Ruiterhuis Sucks...
Tulandro schreef:Winterpee schreef:je krijgt geen geld terug bij het ruiterhuis...tegoedbonnen...
Ruiterhuis Sucks...
Maar dit is bij heel veel ruitersportzaken jammer genoeg..
Winterpee schreef:Ja ik moest speciale sokken aan...nee sokken die gewoon aanheb moeten ook pakken we hebben het wel over 400eurie...
ik heb ook al eens een akkefietje gehad over tuis om te mennen, wilden ze niet verkopen omdat wij met een ijslander mennen en dat doe je niet...als zetten we er een kameel voor...verkopen die hap...
Winterpee schreef:Vind dat je wel erg loopt te zeuren. Wetelijk heb je alleen recht op vervanging of geld terug bij een ondeugdelijk product en anders is het de gunst van de winkelier.je krijgt geen geld terug bij het ruiterhuis...tegoedbonnen...
Ruiterhuis Sucks...
VeryWell schreef:Kan iemand mij vertellen waar je nog meer Deniro's kan kopen? Ik wil ze namelijk onwijs graag, maar woon in de omgeving van Doetinchem en dan is Drunen wel erg ver