Voorlezer!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barmat

Re: Voorlezer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 16:45

Juist omdat ik geen zin had in steeds iemand te moeten zoeken, ben ik uit mn hoofd gaan rijden Haha!

opaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 16:09

Ik vind het ook altijd wel een heel probleem met dat lezen hoor. Ik ga samen met mij vriend naar een wedstrijd, hij heeft de ballen verstand niet van heel het dressuur gebeuren dus kan niet lezen. Is ook niet echt een optie om hem dat te gaan leren, heeft ie niet echt oren na. Nou ga dan maar eens iemand van stal regelen die dan ook vroeg zijn bed uit moet en een halve dag kwijt is! Ik heb tot nu toe elke keer iemand op de wedstrijd aangesproken om me voor te lezen maar ook dat is niet alles...

opaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 16:13

Barmat schreef:
Juist omdat ik geen zin had in steeds iemand te moeten zoeken, ben ik uit mn hoofd gaan rijden Haha!

Die poging heb ik ook wel eens gewaagd maar ik krijg er echt geen twee proeven in, haal dan alles dooer elkaar...

opaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 16:17

Ik ben er wel een voorstander van om de vereniging waar je start voor elke klasse een lezer te laten regelen. Dan ben je gelijk van dit probleem af en een vereniging kan dit verdelen onder zijn leden dus komen we toch allemaal een keer aan de beurt..... Haha!

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 16:41

Mijn vader leest mij voor of als dat niet lukt (mn vader is nog niet zo goed met de bordjes onthouden) dan vraag ik op het wedstrijdterrein wel iemand die mij wilt voorlezen.

irisjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-07 17:00

bij mij leest me vader voor.
en heel af en toe me zus..!!

Redbull_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 15:17

Als ik een wedstrijd rijd dan leest of mijn moeder voor of een kennis van mij.

stephanieh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 16:01

Mijn vriendinnen van stal of mijn instructrice.

Marritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 18:59

Mijn moeder leest altijd voor, mijn tante heeft ook een paar keer voorgelezen en mn instructrice ook een keer Lachen Maar eigenlijk altijd mijn moeder Ja

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 19:03

Mijn moeder of me zus. Lachen En anders vraag ik het gewoon heel lief aan iemand Vork

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 19:47

Ik probeer altijd iemand mee te vragen die ook kan lezen en anders de eerste de beste lezer die ervoor in aanmerking komt die ik daar op de wedstrijd zie. Als de nood aan de man is laat niemand je staan hoor, dat is mij nog nooit overkomen. En wel de proeven uit je hoofd leren, voor het geval de voorlezer slecht te verstaan is (als het een onbekende is).

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 19:54

Barmat schreef:

Ik ook Ja

Ik denk altijd, als ik niet eens 2 proefjes uit mijn hoofd kan leren, hoe ben ik dan in vredenaam mijn opleidingen doorlopen Tong uitsteken .

Ik moet wel bekennen dat ik de eerste keer Z1 in een 20x60 wel heb laten lezen door mijn moeder omdat ik dat van die lange stukken vond met nieuwe letters. Prompt verstond ik niet wat ze zei en reed ik verkeerd Clown
De keer erna dus toch maar weer uit mijn hoofd gedaan.

_Jorien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 23:17

Laat vaak een vriendin ofzo voorlezen. Uit m'n hoofd leren begin ik echt niet aan, denk dat ik dan echt alles door mekaar haal Vork ..

Lisa_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 06:05

Toen ik ooit nog via de manege wedstrijdjes reed vroeg ik stalgenootjes, moeders van stalgenootjes die ook moesten rijden, mijn eigen moeder etc.

vluggejip

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 06:24

Ik ga altijd samen op concours met Susan, zij rijdt inmiddels M1 en ikzelf L1 tot op heden hebben wij het altijd samen zo geregeld dat zij mij helpt en ik andersom haar. Nooit geen enkel probleem geweest, eigenlijk is het zo supertof dat we alles samen kunnen doen. Bij onze dochter lees ik de proef en help ik haar. Kan ook niet anders kind heeft nog rijbewijs.

mariellede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 09:40

Mijn man leest mij altijd voor. ik vind het heel fijn als je iedere keer dezelfde voorlezer hebt ik hoor ook niemand anders (hoe groot de wedstrijd ook is) als mijn man. ik zorg er wel altijd voor dat ik de proeven ken zou ze waarschijnlijk ook zonder voorlezer kunnen maar vind het toch prettig voor het geval dat en mijn man gaat toch altijd mee.

Odin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 09:46

Bij mij leest bijna altijd een vriendin me voor. Zij doet dat graag (en goed) en weet precies hoe hard en hoe vaak ze dingen voor moet lezen. Als zij niet kan vraag ik een andere vriendin of stalgenoot. Ik zou niet zo snel een vreemde vragen, omdat je nooit weet hoe diegene voorleest en dat kan tot misverstanden leiden.

Denica

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 10:52

Een vriendin leest bij mij altijd voor, maar als ik niemand kan regelen denk ik dat ik gewoon uit mn hoofd ga rijden. Proefjes krijg je er zo in, maar ik ben idd bang dat ik het door elkaar haal.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 12:29

Denica schreef:
Een vriendin leest bij mij altijd voor, maar als ik niemand kan regelen denk ik dat ik gewoon uit mn hoofd ga rijden. Proefjes krijg je er zo in, maar ik ben idd bang dat ik het door elkaar haal.

Ach joh en wat dan nog als je een foutje maakt?
Dan loop je misschien dat ene puntje mis, maar ach zolang dat niet gebeurt op een kampioenschap kan me dat weinig boeien.

xxNANDOxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 15:16

er gaat vaak iemand mee op wedstrijden die voor kan lezen, en anders is er op de wedstrijd nog wel iemand die ik ken die kan lezen.. en is er niemand te vinden kan altijd me zusje of me vader nog lezen..(doe ik ook bij mijn zusje)
en ik ken de proef altijd uit me hoofd, je weet maar nooit.(en het is ook wel handig als je iemand niet kan verstaan)

Anne_Loes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-07 12:08

Heey..

Mijn moeder leest mij altijd voor, maar onderling regelen we ook heel veel op stal...

Lordino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 20:50

Wij gaan altijd met 6 manegepony's op concours en er gaat altijd iemand extra mee, we lezen elkaar altijd voor.

Axel_Clauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 13:22

Mijn buurvrouw deed het altijd voor mij, en anders een vriendin.

Zelf las ik ook regelmatig proefjes voor.

Andante

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 11:52

Van een vriendin ben ik standaard voorlezer... *LOL* Ze hoort het namelijk nog al eens niet of vergeet het, en ik lees standaard twee keer de oefening voor. Verder wordt ik ook vaak gevraagd door anderen, het is niet zo moeilijk om een voorlezer te regelen. Als je een vriendin hebt of iemand die je kent en je vraagt of die luid en duidelijk wil lezen, zit je goed Pling .

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 09:32

Mijn vaste groompie Papa doet het altijd Lachen
en ik vind dat hij best fijn voorleest, maar op de EBE volte doorzitten en daarna in galop leestie altijd ZO hard voor, dat anouk bij het zeggen passen harder gaat, en ik vergeet dan telkens om m op te sluiten voordat ons pap het gaat zeggen. Boos! Knipoog
(klinkt ongelofelijk; ik kan geen wedstrijden rijden.)