Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nu start ik ook nog niet zo lang, en... met een draver!!
Terwijl iedereen begrijpt dat dát niet helemaal de bedoeling is. Echt, bedankt!
Natuurlijk staat er wel eens iets op waar ik het misschien niet mee eens ben, maar het zal die dag dan wel niet zo goed gegaan zijn. Een jury heeft een jurycursus gedaan en die succesvol afgerond, anders was een jury geen jury geweest
Ik ben blij dat er jury's zijn,
anders konden wij met ze allen geen wedstijden rijden!
Dus.. Jury's bedankt!
Ik heb zelf ooit 2 onderlinge wedstrijden gereden (nee, mij zul je niet snel in zo'n opgedoft pakje van hot naar her zien scheuren voor een lintje), maar die waren erg leuk. Eentje was een drafwedstrijd waarin ik 2e werd, terwijl ik nog maar 3 keer les had gehad! Ik was 14 en had daarvoor altijd al wel stiekem me rot geoefend, maar ik was dus pas 3 weken lid van een manege met mijn verzorghaflinger. Goed hè? Van de jury dan
Maar mijn tweede wedstrijd kon ik eindelijk galoperen, maar toen was ik laatste ongeveer :S Maar ja, die galop was dan ook rondjes scheuren
X_orville_X schreef:een paar jaar geleden mocht ik op brabants kampioenschap, bij 1 jury 180 punten en stond ik eerste, bij een ander heel veel punten minder.. en nog had ik geen prijs dat vond ik echt zo stom! maar die jury die mij 180 gaf vond ik goed:P