Luister jij naar je paard???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Renee__

Re: Luister jij naar je paard???

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 18:46

Op stal hebben we een merrie, verkeerd bereden maar wat er dan niet fout kan gaan...
Ze hebben haar niet van achter naar voor gereden, nee ze zijn maar meteen nagevelijk gaan vragen, zonder achterhand oid.
Ze is onwijs sterk en de DA/ masseuse is geweest en voglens mij ook wervel(s/kolom) verschoven. Ze is gemasseert en moet een week rust houden, ook liep ze niet lekker op rechtsachter.
Ben benieuwd hoe het af gaat lopen...

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-07 23:22

Je renee_, daar ben ik ook heel erg benieuwd naar.
Als het niet goed is na een week heb ik nog wel een adres wat de moeite waard is om met je paard heen te gaan.
Maar nu eerst even een weekje wachten.
En verwacht geen wonderen in 1 week tijd.
Ben nu alweer 6 weken verder en zie mijn paard nu pas groeien met spieropbouw en zo.
Qua karakter merkte ik vanaf dag 1 na de behandeling dat hij heel erg veel pijn moet hebben gehad en ook heel erg streng voor zichzelf was.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 18:55

ik luister zeker naar mijn paarden. ik moest ook wel want toen ik mijn eerste paard kocht maakte hij me al heel gauw duidelijk dat mijn manier van omgang niet paste bij zijn persoonlijkheid, en dat ging niet op een zachtzinnige manier Nagelbijten / Gniffelen
daarna kwamen allerlei gezondheidskwaaltjes waardoor ik veel heb geleerd.

ik volg mijn paarden, zo kan ik het wel zeggen, zij bepalen uiteindelijk hoe ik hun leven inhoud geef Ja

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-07 21:58

Haha pellie idd.
Zo ben ik er nu ook achter gekomen.
Soms wel erg confronterend, maar goed.

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 22:07

ja ik vind dat ik wel naar mijn paard luister,
4 jaar geleden pony gekocht, paard steigerde steeds, dus wij naar DA, hij kon niks vinden, misschien zadel, dus ander zadel laten aanmeten, weer verder gereden, paard liet zich achterover vallen met op zadelen, nog maar keer naar zadel laten kijken, alsnog een ander zadel genomen, tanden na laten kijken, weer DA.. niks hielp. fyshio kwam erbij paard werd wel lekker los in het lijf maar bleef steigeren wou geen stap buiten de bak zetten en zodra ik wat wou vragen van dr flipte ze, naar gert van den hof ermee, hij stapt erop, paard deed helemaal niks, wat blijkt.. er staat gewoon een stronteigewijze kop op.. dus daar flink in door rijden, privelessen bij man die me daarmee hielp, en nu ben ik net trg van de veluwe trektocht weze maken terwijl ze daarvoor alleen maar op dr achter benen stond zich omdraaide en in blinde paniek trg scheurde naar huis, of het nou door mensen over door sloten ging dat maakte nooit uit..