Hallo allemaal,
Heb echt een supper plekje voor hem gevonden. Hij gaat zomers met een oude pony in de wei, s'nachts op stal (komt hij toch lekker in handen) en s'winters staad hij met de pony in de bak met met inloop naar zijn stal en s'avonds op stal. Hij krijgt het hier gewoon veel beter dan bij mij. Lekker elke dag in handen en elke dag lekker buiten. Bij mij kwam hij er ook wel elke dag uit, maar moest alles zelf doen, dus in de winterperiode niet veel langer dan een uurtje.
Voor sommige van jullie komt het een beetje vreemd over dat ik zo snel naar een ander paard kijk en vroeg hoeveel ik voor hem kan krijgen.
Ten eertste was ik gewoon heel bang dat hij in het handelscircuit terecht kwam. Heb hem op marktplaats gehad waar ik soms hele vreemde telefoontjes kreeg. 1 iemand vroeg als eerste of hij ook papier heeft, dan word ik dus al wantrouwig, want wat maakt het uit of hij papier of niet heeft het is een ruin.
Dat ik zo snel naar een ander paard keek, kwam niet alleen door mij. Blizzard was eigenlijk van mijn vriend en mij samen. Onder het zadel klikte het totaal niet tussen mijn vriend en hem, maar hij had hem sinds een paar maanden voor de kar wat echt supper goed ging. Mijn vriend had net echt weer plezier in het werken met blizzard.
Mijn vriend wou toen zo snel mogelijk een nieuwe, hij gaf heel veel om ons paard het was denk ik zijn manier van het verwerken. Ik wou zobizo geen nieuw paard voordat ik een goed plekje voor hem had gevonden. Blizzard is nu een paar weken weg. Ik heb s'avonds echt zoiets van wat moet ik nu doen. Zijn nu rustig aan het rondkijken naar een nieuw paard, maar Blitzzard zal ik nooit vergeten en wat ik allemaal met hem meegemaakt heb.