Ervaring met rijbroeken van merk Mondoni?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Re: Ervaring met rijbroeken van merk Mondoni?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 20:24

Ik vind dat ze lekker zitten, maar ze worden direct vaal en zijn binnen een jaar versleten en dan ook echt versleten, gaten komen er gewoon in. Ik vind ze te duur voor het geld.
Dat katoen is niet mijn stof. De polyamidebroeken van HH en Horka zijn ong. 30 euro en gaan veel langer mee, 2 jaar ong.

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 23:25

Ik heb twee mondoni's en inderdaad, zitten heel erg fijn. Verder heb ik nog drie pikeur broeken, ook een waar ik al zeker 5 jaar mee rij. En verder nog een anky, ook wel kei fijn.

Buiten deze merken.. Heb ik geen broeken. Maar dit is toch het fijnste wat ik heb meegemaakt. Hiervoor had ik wat goedkopere merken. die bij mij niet langer als een jaar mee zijn gegaan.

Pinacolada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 19:20

Ik heb er 3, met een leren zitvlak..naam ff kwijt.

Een witte, die heb ik dus niet erg veel aan, een blauwe en een bruine. Die witte en die blauwe zitten heerlijk.. De bruine is zelfde model en zelfde maat, maar valt groter en vind de stof wat stugger. Maar ik heb ze al jaren en bevalt me prima.

leniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 19:25

ik ben ook erg blij met mijn mondoni broek..
geen verkleuringen..

HelgaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 11:15

Ik heb zelf een mondoni afrika wedstrijdbroek met kunstlederen zitvlak. Ik vind het 10x niks. De broek zit niet echt geweldig, is te kort en het zitvlak is erg stug. Voor mij geen mondoni meer...

Valerie_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 18:53

ik heb ook de mondoni afrika! ben er ook wel tevreden over hij zit goed en gaat lang mee! Ja

Esme_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 14:42

Heb ook 3 mondoni broeken, 2 met stoffen zitvlak en een met kunstleer.
Heb de stoffen nu zo'n 2 jaar, en die beginnen nu flink te slijten, echt met gaten erin enzo. Ook zijn alledrie de ritsen al een keer kapot geweest, maar dat kan ook aan mijn manier van aantrekken liggen Bloos
Verder zitten ze wel echt superfijn, ik vind katoen veel fijner dan van die gladde stofjes.

LieveLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 10:43

Ik heb nóg geen ervaring met de rijbroeken van Mondoni, maar ik heb laatst een hele mooie rijbroek gezien (Mondoni Mali) en ik sta op het punt om hem te kopen. Maar ik zou graag ervaringen over deze rijbroek willen horen, zowel over de positieve punten als ook de negatieve. Lachen

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 11:51

Ik heb alleen maar broeken hiervan. Zitten heerlijk, verkleuren op den duur wel en idd, ik rij er ook gaten in. Maar zo duur vind ik ze niet, en pasvorm/comfort gaat voor hoor! Ik doe er gemiddeld 1,5 tot 2 jaar mee. Dan heb ik er wel 3 naast mekaar dus kan afwisselen.
Het enige wat ik niet meer koop is een model met zitvlak, bah wat een ramp! Stug! Had het idee dat ik in mn rijbroek zweefde ipv dat hij mooi aansloot. Die is dus de deur weer uit.

else80

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 11:55

Ik heb ook een keer een gekocht met kunstleren zitvlak...verschrikkelijk! Heel stug kunstleer en het ging als ik m een keer had angehad ook heel raar hangen, had steeds t gevoel dat ik een luier aanhad Bloos ...De kleur was er ook na 3x wassen af en er kwamen allemaal bolletjes op t katoen.
Dan koop ik dus liever een iets duurdere Eurostar, die ik met dagelijsk gebruik wel 4 jaar aanheb!

Mirei

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 14:10

ik heb er twee geen verkleuringen, geen gaten en ze zitten heerlijk. Ik rij elke dag en beide broeken zijn inmiddels al 3 jaar oud!!

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 14:15

Ik ben geen fan van Mondoni rijbroeken. Ze worden snel 'gaar' en de kleur wordt ook snel vaal. Nu heb ik meestal Eurostar en die bevallen me goed. Dan heb je voor 110 euro een goede broek voor en die jaren meegaat. Met een Mondoni-broek deed ik niet langer dan een half jaar mee..

Florisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 10:25

Nog nooit van gehoord

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 22:21

Fijne broek, maar hij verkleurt vrij snel in de was en slijt ook vrij snel. Ik heb zelf liever een wat duurdere broek, kwalitatief gezien (Cavallo, Kentucky, Pikeur...)

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 22:26

Vind dan de broeken van HH fijner Ja heb daarvan nu de combi-fit en ez-sit dat is ook fijnere stof Knipoog en de Mondoni idd bij mij ook snel vaal en bij de naden vallen de gaten erzomaar in Bloos

LieveLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 10:34

Even een vraagje tussendoor Lachen

Waar kun je online de 'Mondoni' rijbroeken kopen, behalve bij Divoza & Reitshopcuxland?

Alvast bedankt!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 10:41

Nou het is het huismerk van Divoza dus lijkt mij dat er niet veel meer winkels zijn die hem verkopen Tong uitsteken

Ik ken ze niet, maar als ik het zo hoor betaal ik toch liever wat meer geld voor een betere broek Nagelbijten / Gniffelen

Zqw39

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 10:42

Ik heb net een maand een Mondoni(die van 39 euro) hij is nu al pluisig. Ik mag geen rijbroek van 100 of 150 euro dusja

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 10:44

En als je nou aandraagt bij je ouders dat je liever 1 goede hebt van 100 dan 3 van 35?

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 10:46

missK schreef:
ik heb de zomerbroeken van mondoni (de ghana met ruit) en die bevallen me heel goed. Zitten erg lekker! Kleur wordt wel redelijk snel minder... Maarja qua prijs is ie dan ook gunstiger (was een maandaanbieding).

Die zijn idd erg fijn!
heb 2 oudere en een vrij nieuwe, alle 3 nog erg goed en fijn om te dragen.

heb ook een emt zo'n joggingstof dat vink echt niks, hij lubbert en is vaal..

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-07 11:41

BrittKitt schreef:
Nou het is het huismerk van Divoza dus lijkt mij dat er niet veel meer winkels zijn die hem verkopen Tong uitsteken

Ik ken ze niet, maar als ik het zo hoor betaal ik toch liever wat meer geld voor een betere broek Nagelbijten / Gniffelen

Ik ken ze wel. Jammer dat er zo negatief over wordt gedaan, ik vind het prima broeken en ik doe er gerust een paar jaar mee ondanks de vele kilometers die ik maak. Lachen

Voor LieveLotje: bij Goedhard in Wierden werden ze ook verkocht, maar ik weet niet of ze ze nog hebben.

Sies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-07 09:55

De nieuwe modndonibroeken Mali en togo bevallen prima

Daf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 08:33

Hoe is de lengte? Ben nl 1.82m en vaak zijn broeken te kort bij mij? En de maat? Heb normaal maat 38 bij rijbroeken, vallen deze goed of zou ik een andere maat moeten bestellen??

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 08:37

ik heb de mondoni durban gehad, een erg fijne broek maar dpor het zitvlak gaat hij een beetje raar zitten.
Nu heb ik de mondoni sahara, ook een erg fijne broek, ben er nu al helemaal weg van.
Je voelt bijna niet dat je hem aan gebt en de stof zit ook erg lekker.
over het slijten van deze broek weet ik niet, want ik heb hem nog geeneens een week:)
xxx

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 17:16

Ik heb een rijbroek van Mondoni en vind hem naast Pikeur het meest lekkerst zitten. HH, eurostar e.d. vind ik helemaal niks. Lachen