Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
joske_vuran schreef:Jolienn schreef:Dan moet je de Petrie Anky Elegance nemen, die heeft een rits aan de voorkant, iets schuin naar binnenEen vriendin van me heeft ze, en ze zijn echt supermooi ( rits zie je niet als je rijdt ) en zitten zegt zij ook super fijn
Weet je wat die kost?![]()
@HouVanUtopia
Welke Derby's heb je?
.. Heb er toch geen lekker gevoel bij, aangezien je al na een keer passen het duidelijk ziet (allemaal kleinen ribbels als het ware)
Djuukiej schreef:Ik heb gisteren Derby's gekocht.. Maar ik ga ze morgen toch weer terugbrengen.. Heb er toch geen lekker gevoel bij, aangezien je al na een keer passen het duidelijk ziet (allemaal kleinen ribbels als het ware)
En koop me toch maar weer Petrie's. Heb ik 4 jaar gehad en ze zien er nog perfect uit, alleen te klein. Bij Petrie's kun je gewoon duidelijk zien hoe iemand met z'n laars omgaat. De klachten althans die over de coating gaan enz. dat zegt meer over de eigenaar van de laarzen dan over de laars zelf.
marietje27 schreef:Ik heb de Petrie Perfect en heb helemaal geen last van loslatende coating. Ze zijn bijna 3 jaar oud en zien er nog heel mooi uit. Ik maak ze af en toe schoon met Rapide en poets soms met Kiwi. Vlak voordat ik ga rijden doe ik ze aan, meteen na het rijden doe ik ze uit.
misssixty schreef:Ik ben van plan deze week de derby soft jumper te gaan kopen.
Heb iets van 5 of 6 jaar op mn pertri's standaard gelopen.
Die zien er nu nog super uit en passen ook erg goed.
Voor het springen wil ik nu leren laarzen met veters en rits.
En ik vind het vooral erg mooi dat de laarzen zo strak om je been aansluiten.
Heeft petri ook zo'n soort model?
De verkoper vertelde mij wel eerlijk dat de Derby's niet zo lang mee gaan.
En dat tegenwoordig het leer van de Derby's iets sterker is dan voorheen.
Ik ben wel benieuwd hoe lang ze mee zullen gaan na het lezen van al jullie verhalen
inlopen is altijd ff doorbijten maar daarna zitten ze echt super!
en mijne heb ik nu al 3 jaar en nog bijna niet gesleten...gaan echt lang mee!