Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
griebels schreef:Dat lager in rang staan vind ik zo'n onzin... Ik hoef niet boven hem te staan in rang. We hebben een samenspel, zijn een team
Mijn beide paarden doen het (1 van 11 en een van 4 die net zadelmak is), en van mij mogen ze... Liever tegen mij aan dan met hoofdstel tegen de deur/muur waardoor het kapot kan gaan. DAarbij krijg ik ook meteen een massage

. Cassidy schreef:Als je je paard je als schuurpaal laat gebruiken na het rijden, sta jij lager in rang.

. griebels schreef:Ik heb een hengst... en die weet heel goed wat hij wel en niet mag. Ondanks dat we geen competitie hoeven te houden over wie de baas is...
Compromissen en je paard ook eens wat gunnen. Bovenal ben IK geen paard en behoef me dan ook niet zo te gedragen tov hem
Dus als hij jeuk heeft van het hoofdstel wat hij voor mij wil dragen, mag hij daarna best zijn jeuk wegschuren. Ik heb er nog geen problemen door ondervonden hoor
ThaGirl schreef:Niemand weet hoe een paard denkt...griebels schreef:Ik heb een hengst... en die weet heel goed wat hij wel en niet mag. Ondanks dat we geen competitie hoeven te houden over wie de baas is...
Compromissen en je paard ook eens wat gunnen. Bovenal ben IK geen paard en behoef me dan ook niet zo te gedragen tov hem
Dus als hij jeuk heeft van het hoofdstel wat hij voor mij wil dragen, mag hij daarna best zijn jeuk wegschuren. Ik heb er nog geen problemen door ondervonden hoor
Ja maar zo denkt een paard niet. Hij denkt heus niet van "he dat is geen paard, dus laat ik daar eens naar luisteren.."
Misschien nemen ze ons wel allemaal in de maling, weten wij veel!

griebels schreef:Ik heb een hengst... en die weet heel goed wat hij wel en niet mag. Ondanks dat we geen competitie hoeven te houden over wie de baas is...