Sporen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

aartlover

Re: Sporen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 17:50

Ik raar je aan om geen scherpe te gebruiken. Stompe helpen net zo goed. Verder kan je gewoon ffe op bokt zoeken bij Eenmaal Andermaal als je ze echt wil gaan kopen Knipoog

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-07 18:27

Koop ze eerder gezegt liever in de winkel, heb ik teminste meteen de goede voordat ik verkeerde koop.

aartlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 18:46

Ja klopt Lachen Weet zelf niet hoe duur ze ongeveer zijn...

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-07 18:55

Iemand zei ongeveer 11 - 15 euro.
Valt opzich wel mee.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 18:58

Ik vind het eerlijk gezegd nogal een vreem 'aankoopadvies' aan een kind van 14 wat nu een paar keer met sporen heeft gereden om maar meteen scherpe sporen te kopen. Sowieso ben ik niet zo van de scherpe sporen, ze zijn er niet voor op je paard lek te prikken, maar om je hulpen te verfijnen.

En na een paar keer rijden zeggen dat je nu wel weet hoe het werkt...

Zou lekker met een kort knopspoortje beginnen, en ervaring daarmee gaan opdoen met het rijden met sporen, en eventueel vandaaruit verder kijken welke sporen je het beste bevallen.

aartlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 19:13

Anouska, leeftijd heeft er niet altijd iets mee te maken. Maar idd om nu meteen te doen wat ze zegt zou ik never nooit doen... eerst na vragen.

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-07 19:25

*Zucht*
De modopmerking niet gelezen? Ik zal het jullie even makkelijker maken.

leonie456

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 19:28

maud_23 schreef:
Is het niet een optie om naar een ruitersportzaak te gaan, en je daar goed te laten informeren? Ik denk dat ze daar wel weten hoe lang ze moeten zijn voor halflange.

En waarom zoveel negatieve reacties? Ze vraagt toch om informatie over de lengte & prijsklasse van halflange scherpe sporen? Toch niet om jullie mening met wat voor spoor ze moet rijden? Als zij heeft gehoord dat ze dit soort sporen moet hebben, moet ze die vooral kopen als ze dat wil!

Hier ben ik het wel mee eens hoor, blijf voortaan even ontopic!
Ik rijd zelf ook met sporen, maar ik heb geen idee wat de prijzen zijn.
Succes

PauuwtJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 21:18

Zelf ben ik helemaal geen voorstander van sporen, maar als het bij jou moet.. Ik zou ook naar een ogede ruitersportzaak gaan (Divoza?) om je daar te laten informeren. Verder kan je voglens mij best aan de vrouw zelf vragen hoe lang ze moeten zjin. Zelf heb ik voor de caroussel redelijk stompe sporen, van ongeveer 2 cm. Mijne waren maar 8 euries. Lachen, en ik denk ook dat je ze tussen de 10 - 15 euro kan krijgen. Desnoods kijk je bij marktplaats.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 09:19

Moderatoropmerking:
Zal ik mijzelf dan eens quoten?
Tanja schreef:
Verzoek aan ALLEN, lees de openingspost nog eens, TS vraagt hoe lang halflange sporen zijn en welk merk ze het best kan nemen, ze vraagt dus geen meningen of ze wel of niet met die sporen moet gaan rijden. Dit is dus absoluut offtopic.
Graag antwoorden op de werkelijke vraag van de TS, wederom afdwalen zal een slotje opleveren en daar is de TS al helemaal niet bij gebaat. Wil je een discussie opstarten gebruik de zoekmachine dan eens, er zijn legio topics waar je kunt discusieren over wel of niet sporen gebruiken.

Dit is het laatste verzoek om ontopic te blijven!

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-07 11:25

Iemand ervaring met Rider Pro?