westernpower schreef:dus minder lang op de wei laten staan?
Kan niet.. ik heb daar geen zeggen over.
Ik huur een pony en in de zomer gaan alle huur pony's 24 uur per dag de wei op. Ook al ga je op vakantie
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
meissielief schreef:KiWiKo schreef:HOEF bevangen komt door een teveel aan eiwit...... SPIER bevangen kan wel, maar dan moet een paard enorm in training staan
(wei moest natuurlijk stal zijn )
nooit gehoord van fructaan in gras?
meissielief schreef:KiWiKo schreef:HOEF bevangen komt door een teveel aan eiwit...... SPIER bevangen kan wel, maar dan moet een paard enorm in training staan
(wei moest natuurlijk stal zijn )
nooit gehoord van fructaan in gras?
KiWiKo schreef:zucht![]()
Hangt er vanaf hoe vaak en hoe ver weg het is anders wil ik best doen
Pm maar
westernpower schreef:o, ja nog iets. ALs ik terug kom van vakantie heb ik een week daarna clubdag van de haflingerclub, dit bestaat uit een buitenrit, springparcours en een dresuurproefje. Kan ze dit dan al weer aan?
Volgens mij heeft nog niemand dat gezegd, of ik heb erover heen gelezen
En gewoon op het land zetten als hij dat gewend is, er is met de mijne ook nog nooit wat gebeurd hoor
En die stond toen dag&nacht op het gras 
westernpower schreef:maar wat verstaan jullie onder: 'enorm in training staan'?
Dan gaat het meer over sportpaarden die elke week 2x concours moeten lopen ofzo 
westernpower schreef:o, ja nog iets. ALs ik terug kom van vakantie heb ik een week daarna clubdag van de haflingerclub, dit bestaat uit een buitenrit, springparcours en een dresuurproefje. Kan ze dit dan al weer aan?
westernpower schreef:ze krijgt helemaal geen krachtvoer, dus dat is geen probleem en ik heb voor de clubdag nog 10dagen oefentijd; dus ook dat gaat lukken!!!