Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Denise_Perla schreef:beauu_ schreef:als je zo kijkt iedereen heeft tientallen dekjes..maar hebben jullie dan ook 4 zadels, 5 hoofdstellen?
nee grapjé hoor! kvind het best grappig.. want wat moet je eigenlijk met zó veel dekjes? ik heb er maar 2
3 zadels en stuk of 7/8 hoofdstellen ook goed?
Ach ik verzamel geen postzegels of wat dan ook maar spullen (met name voor dekjes) voor mijn paardjes
beauu_ schreef:als je zo kijkt iedereen heeft tientallen dekjes..maar hebben jullie dan ook 4 zadels, 5 hoofdstellen?
nee grapjé hoor! kvind het best grappig.. want wat moet je eigenlijk met zó veel dekjes? ik heb er maar 2

Ik had eerst alles in het zwart, maar nu dus ook een babyblauwe.
tijd voor een nieuwe, de vulling is er inmiddels ook al uit

beauu_ schreef:als je zo kijkt iedereen heeft tientallen dekjes..maar hebben jullie dan ook 4 zadels, 5 hoofdstellen?
ikke20 schreef:beauu_ schreef:als je zo kijkt iedereen heeft tientallen dekjes..maar hebben jullie dan ook 4 zadels, 5 hoofdstellen?
ik heb 4 zadels en 1 western en daarbij wel een stuk of 15 hoofdstellen.

misschien liggen er nog wel meer hoor!