Dela schreef:nee die stond op de andere bladzijde, maar die vrouw was alweer voorbarig..
ik vond het zeer overdreven..
Haha, ja ze was wel heel erg ijverig in het controleren van alles.
Is verder ook niet erg, maar doe het dan wel correct!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dela schreef:nee die stond op de andere bladzijde, maar die vrouw was alweer voorbarig..
ik vond het zeer overdreven..
na veel gediscuseer en vermeldingen loop dan even naar een ander jurylid om na te vragen(wat dus geweigerd werd omdat zij gelijk zou hebben) uiteindelijk toch mogen starten.
) en hoeft er geen stempel op. nathalie16 schreef:ik heb volgens mij gewoon een sticker, hoe kom je dan aan een stempel?
). nathalie16 schreef:Nee, maar een geplakte dus wel. Moet je het dan naar het KWPN opsturen?
Citaat:ik heb zondag ook wedstrijd, dus dat is balen. Ik bel anders zo wel even het kwpn en knhs
Vorig jaar zomer zijn de Nederlands Kampioenen van de M1 en M2 uitgesloten omdat ze geen stempel over de stikker hadden!!! Is toen een hele discussie e.d. over geweest..
Maar mn dierenarts heeft dr ook nooit wat overgezegt..AmonRe schreef:Er zijn zelfs jury's die mensen met laarzen met rits en vetertje de baan uitsturen! Dat hoorde ik in de winkel waar ik mijn rijlaarzen heb gekocht! Ik heb het nagevraagd bij de KNHS en het mag natuurlijk wel gewoon en die mail neem ik wel mee naar wedstrijd voor het geval ik zo'n jury tref.