Pony op de wei laat zich niet vangen!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Re: Pony op de wei laat zich niet vangen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 07:56

Ze komt niet voor brok, wel naar andere paarden maar dan mag je haar nog niet pakken. Los op het pad is geen optie want als ze naar de weg loopt...

Ik hou haar nu gewoon nog even op stal tot ze wat meer in de hand is. Daarna mag ik met prikpaaltjes een kleiner stuk afzetten gelukkig.
(hééft zo'n pony een hartstikke mooie wei, verknalt ze het voor zichzelf Rolleyes )

_Martine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 19:47

Hmm, je zegt dat je haar met andere paarden op de wei helemaal niet kan vangen. Als je die nou 1 voor 1 uit het zicht haalt en waarschijnlijk wil ze niet al laatste achterblijven en als ze komt, belonen alsof ze de Grand Prix gewonnen heeft Clown

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 19:53

of je laat een paar prettig vangbare paarden bij haar op de wei en DIE haal je na een uurtje op.....

Ik durf te wedden dat ze dan wel interesse in je heeft! Vooral als je een lekkere dominante merrie, eens wat rond haar kan laten scharrelen! Wij mensen kunnen daar niet aan tippen! als die merrie zich laat vangen dan blijft die kleuter vast om haar heen hangen.

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 21:45

Hoe gaat het nu op de wei, Urielle? Werkt het een beetje nu je een (veel) kleiner stukje afgezet hebt? Hoe groot is het nu, een vierkante meter, ofzo Clown ?

Amondi, er zitten hardnekkige tussen, hoor Ja . De Welsh Cob die ik vroeger reed liet zich soms op geen énkele manier vangen (was ook zo'n grote wei, heel fijn).

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-07 21:53

Ze is nog steeds binnen. Ik ben aan het oefenen om haar makkelijker te maken. Ze durft bijv. ook niets uit de hand te eten dus dat ben ik nu aan het oefenen plus schriktraining etc. zodat ze vertrouwen in me krijgt.

We staan momenteel maar met 4 andere paarden waarvan er 2 steeds binnen staan volgens mij (heb ik althans nog niet buiten gezien) en 2 dag en nacht buiten voor zover ik weet.