Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Randy01 schreef:Mijn ritsen zitten er inmiddels al een paar weken in nu en wat ben ik weer blij met die laarzen zeg!
Scheelt precies gewoon dat stukje waar het zo knelde. Elk moment van de dag zitten ze nu gewoon lekker en niets last met knellen ofzo.
Ik heb ze trouwens op ongeveer 1 cm afstand aan de buitenkant, naast de balijn, laten plaatsen. Zo behoud je toch de stevigheid van je laars waardoor je rits ook langer mooi blijft.
Heb het gewoon bij de plaatselijke schoenmaker laten doen (moet eerlijk toegeven dat ik hem wel kneep hoor) en ben er verschríkkelijk blij mee.
Dus...knellen ze...laat er lekker ritsen in zetten en je bent weer dolgelukkig ermee!
Ik denk wel dat als deze 'op' zijn, ik niet meer voor Petrie's kies gezien deze ervaring. Dit is absoluut niet mijn eerste paar leren laarzen en heb er wel wat kijk op maar ik vermoed van deze laarzen gewoon dat het wel érg vaak voorkomt dat ze na verloop van tijd gaan knellen.
Citaat:Als je je kuiten flink gaat trainen worden ze juist dikker, niet dunner
Randy01 schreef:Ik dacht dat mijn kuiten misschien dikker waren geworden maar na een tijdje fanatiek trainen van mijn kuiten werd het niet veel beter. Ik heb een tijdje met chaps gereden en inmiddels ritsen in mijn rijlaarzen laten zetten.
Needje schreef:Mijn Petries Anky knellen al vanaf dag 1. Gewoon niet goed gemaakt. Ik heb meegekeken uiteraard met het aanmeten, dat alles goed werd opgeschreven. Dus dat is het echt niet. Maar heb 3 man nodig om ze uit te krijgen en dan is m'n wreef gewoon paars!
Ik heb maar andere laarzen gekocht. Die laarzen zijn denk ik niet geschikt voor mensen met spillepootjes.
Citaat:Randy01 schreef:
Ik dacht dat mijn kuiten misschien dikker waren geworden maar na een tijdje fanatiek trainen van mijn kuiten werd het niet veel beter. Ik heb een tijdje met chaps gereden en inmiddels ritsen in mijn rijlaarzen laten zetten.
het lijkt mij dat als je, je kuiten traint de spiermassa toeneemt, en je kuiten dus nog dikker worden ?