Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

magda_90 schreef:Een klein probleempje, ik ga 15 juli op ponykamp en daar ga je ook springen etc. Nu heb ik alleen leren laarzen waarmee ik dus niet kan springen (oa. dat ze nieuw zijn en dressuur zijn) nu heb ik in de kast 2 soorten stevige schoenen gevonden en ik vroeg mij af of ik deze in combinatie met chaps wel gewoon voor een weekje mee mag rijden?
Bij de bruine zitten van die veteruitsteksels (van die ijzeren gevallen waar je de veters doorheen haalt) en een klein hakje, maar bij de oranje is net omgekeerd.
Vandaar even jullie mening gezocht.
Edit: ik heb dus geen geld om nieuwe schoenen te kopen (ben lichtelijk platzak) al ben wel op zoek naar mensen bij wie ik voor een week schoenen mag lenen, maar mocht met een van deze twee wel kunnen rijden dan is dat probleem ook weer opgelost.
. maar op welk ponykamp ga je want ik ga namelijk ook 15 juli op ponykamp dat is al bijnaa
. Groetjes.
Chantal86 schreef:Hoi hoi,
Ik rij altijd met mijn kisten. Kijk eens op tv, alle miitaire ruiters rijden met kisten. Je kan er gewoon mee in de beugels, de grove zool zit heerlijk omdat je dan toch goed stevig in je beugels staat.
Als je chaps er overheen doet kan het absoluut geen kwaad.
Die ringetjes als ze niet tegen het paard-pony aan drukken is het niet ernstig. Als je het niet zeker weet bel je het kamp toch.
groetjess
magda_90 schreef:@loez: ik ben dus op zoek naar iemand van wie ik schoenen mag lenen.
@Tinkerlady: ik heb dus geen geld (salaris komt terwijl ik op kamp ben) en mijn ouders willen het ook niet betalen.
runningkawa schreef:Chantal86 schreef:Hoi hoi,
Ik rij altijd met mijn kisten. Kijk eens op tv, alle miitaire ruiters rijden met kisten. Je kan er gewoon mee in de beugels, de grove zool zit heerlijk omdat je dan toch goed stevig in je beugels staat.
Als je chaps er overheen doet kan het absoluut geen kwaad.
Die ringetjes als ze niet tegen het paard-pony aan drukken is het niet ernstig. Als je het niet zeker weet bel je het kamp toch.
groetjess
Toch zie je daar ook veel veiligehiedsbeugels, die ook nog net een maatje breder zijn dan een standaard beugel