Ansjeee schreef:uhu
Oke jij heb daar dus geen last van...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ansjeee schreef:uhu

al merk je wel dat ik afgelopen schooljaar gym heb afgesloten!
alleen mn kont niet hahaha
Ik was eerder ook heel krachtig in mijn handen en armen maar dat is ook helemaal weg (mede door gewrichtsklachten ok maar toch;))

arabierlover schreef:wat een gezeur zeg![]()
![]()
maakt toch niet uit wat voor benen je hebt ,
of ligt het nou aan mij ?
. Volgensmij valt het wat betreft door het paardrijden nog wel mee. Ikzelf ben ook totaal niet tevreden over mijn bovenbenen, maar ik denk dat dat meer komt omdat er ook genoeg ruiters zijn die in de puberteit zitten, dus af en toe heel ontevreden over hun uiterlijk kunnen zijn
. Ik denk als je dan toch dikkere bovenbenen krijgt van paardrijden, dat alleen maar spieren zijn, geen vet
.
) dat het vet zich op een moment omzet in spierweefsel,

kimly890 schreef:ik heb best ook stevige bovenbenen ik wou dat het wt dunner werd alleen weet ik niet hoe maar idd met broeken is het lastig dan zijn ze om je buik veelste groot
Dan is het nog lastiger om broeken te kopen.mriinaa schreef:kimly890 schreef:ik heb best ook stevige bovenbenen ik wou dat het wt dunner werd alleen weet ik niet hoe maar idd met broeken is het lastig dan zijn ze om je buik veelste groot
Ik heb ook best dikke bovenbenen en onderbenen. Daarbij komt het probleem dat ze nog kort zijn ookDan is het nog lastiger om broeken te kopen.
Maar ik weet niet of dikke bovenbenen door paardrijden komen. Als dat zo is, jammer dan, ik stop niet met rijden alleen omdat ik dan dikkere benen zou krijgen!
Ik zou het niet weten, maar ik denk van niet
marleendv_88 schreef:Het zou kunnen, ik heb ook hele dikke bovenbenen en verder ben ik niet dik
Lastig met broeken kopen, vind ik

Kitty1 schreef:Ha, Anky heeft megaslanke benen!!
waarom zij wel en wij niet..