40+ waarom zo weinig dressuur wedstrijden alleen maar spring

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: 40+ waarom zo weinig dressuur wedstrijden alleen maar spring

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 09:03

Idd, ze zegt toch al waarom
die 40+ wedstrijden zijn echt bere gezellig
geen haat en nijd, maar elkaar helpen

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 09:22

runningkawa schreef:
Idd, ze zegt toch al waarom
die 40+ wedstrijden zijn echt bere gezellig
geen haat en nijd, maar elkaar helpen

ja precies. je wordt daar tenminste niet met opzet de baan uit gedrukt bij het inrijden. en als het al gebeurd heb je meteen een hilarisch moment en ligt iedereen krom van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 09:23

Als iemand het parcours kwijt is word er met 20 man tegelijkertijd geroepen links! links! Haha!
Zo kijken ze de balken eraf als ze zouden kunnen Lachen

gatsby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-07 00:44

oosterhoff schreef:
beste mensen het gaat haar hier om de gezelligheid en ik moet toegeven dat dat op de 40 plus wedstrijden een stuk beter is dan op de normale concoursen

he he eindelijk iemand die het snapt. bij de gewone wedstrijden gunnen ze soms elkaar het licht in de ogen niet, en er is altijd de jury die overal de schuld van krijgt.

cinny1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 12:32

Als 40+ dressuurruiter wordt je geacht tussen "de rest"" mee te starten. Hoewel ik deze respectabele leeftijd nog net niet bereikt heb, maak ik er zelf altijd maar een feestje van. Ik doe het toch hoofdzakelijk voor de lol. En als er dan van die arrogante trollen van een jaar of 20 mij de bak uit proberen te rijden ga ik zitten lachen en maak er een jolige opmerking over, waardoor het publiek aan de kant in een deuk ligt en de onopgevoede trol met een knalrooie kop snel doorrijd en uit mn buurt blijft.

lucille

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 18:10

precies ! Valt mij ( als veertiger) ook op dat de "ouderen" vooral voor de gezelligheid wedstrijd rijden. Haha!
Natuurlijk wil je wel verder komen, inzet is er niet minder om.
Maar er zijn in ieder geval geen problemen met inrijden ! Er wordt gekletst . je wenst elkaar succes en je houdt rekening met elkaar in de bak.

mandy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-07 19:35

ik geloof jullie verhalen ABSOLUUT!!! maar ik zat zo te denken bij ons onder de kinderen enzo en iets ouderen word er ook altijd heel sportief gedaan! (dat is dan bij onze vereniging) maar soms heb ik tegen tieners (15 a'16 jaar) gereden die zo onsportief waren!! (uuhm ja mijn leeftijd dus Bloos ) en het aller ergste: ouders die gaan juigen als iemand anders een balk of weigering heeft Verdrietig ik wil later eigenlijk ook wel zo'n wedstrijd rijden Pling