Als een Fries dat springt is mijn paard een nakomeling van Bonfire, no way dus.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jus_dOrange schreef:No offence maar balkjes gaan toch per 10 cm? Hoe komt ze bij 2.03.
DresslOver schreef:@[naam]; een paard is een paard ja. Maar het ene ras zit anatomisch gezien anders in elkaar als het andere ras. Bovendien is 2 meter niet zomaar een hoogte, en zal een paard toch over behoorlijk wat techniek en vermogen moeten beschikken om zoiets te kunnen springen.
Jus_dOrange schreef:No offence maar balkjes gaan toch per 10 cm? Hoe komt ze bij 2.03.
WildWings schreef:Jus_dOrange schreef:No offence maar balkjes gaan toch per 10 cm? Hoe komt ze bij 2.03.
Wss een hindernis bestaande uit picknicktafels, stoelen, autobanden en dat soort onzin
_rainbow_ schreef:Ik heb een meisje op msn war ik het heel goed mee kan vinden.
Ik heb haar nog nooit in het echt gezien.
En ze zegt dat ze een fries heeft.
Daarmee heeft ze 2.03 mee gesprongen.
Dat kan toch nooit?
Ik wil graag jullie meningen horen
grrrAnoniem schreef:DresslOver schreef:@juul; een paard is een paard ja. Maar het ene ras zit anatomisch gezien anders in elkaar als het andere ras. Bovendien is 2 meter niet zomaar een hoogte, en zal een paard toch over behoorlijk wat techniek en vermogen moeten beschikken om zoiets te kunnen springen.
Ik zeg ook niet dat ik het geloof ofzo. Alleen dat mensen hier meteen gaan roepen dat het onmogelijk is enzo is echt weer typisch Bokt.
op wedstrijden hoog nivo 165 het hoogst staat dan een hindernis in pacour van de rest is`160
DresslOver schreef:[naam] schreef:Ik zeg ook niet dat ik het geloof ofzo. Alleen dat mensen hier meteen gaan roepen dat het onmogelijk is enzo is echt weer typisch Bokt.
Als je het mij vraagt is het andersom..
de beste kwpn rij paarden