Paard onregelmatig in proef...jury's wat doen jullie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wobbus

Re: Paard onregelmatig in proef...jury's wat doen jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 20:13

ik ben geen jury, maar vind het goed dat je de ruiter erop attent maakt! Ik ken genoeg mensen die donders goed weten dat het dier onregelmatig loopt maar alleen aan wedstrijd denken en dus doorijden dit is fout.. het loopt niet voor niks zo..

Dus ik ben het eens met jou!

Monieck

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 21:50

Ik (ruiter) vind dat je juist helemaal niet verkeerd zat. Jij hebt het recht hem/haar daarop uit te sluiten en diegene krijgt zelfs nog de keuze de proef uit te rijden! Zowiezo snap ik al niet dat je de proef in gaat/ gaat rijden als je paard krpel is. En als je het zelf niet merkt moet je diegene die het wel merkt juist dankbaar zijn!

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 07:38

Het lijkt mij dat je het precies op de goede manier hebt opgelost. Je hebt de ruiter de keuze gelaten, en het lijkt me niet meer dan logisch dat je de onderdelen waar het paard onregelmatig loopt afstraft! Als een jury een paard onregelmatig vindt lopen, heeft één of andere vertegenwoordiger daar, lijkt mij, niks mee te maken. Als de ruiter ook nog eens, in overleg met jou, gekózen heeft om vrijwillig de baan te verlaten dan lijkt het mij grote onzin om daar vervolgens over te gaan klagen.

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 13:15

Volgens mij mag je dat wel degelijk vragen. En jij hebt ook nog eens de ruiter de keuze gegeven. Er zijn ook jury's die je zonder pardon de bak uit bonjouren.