) Dit heb ik een maandje aangekeken, maar vond het toen toch echt te gek worden, hij kwam helemaal versuft van het land af namelijk.. Vonk zielig Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) Dit heb ik een maandje aangekeken, maar vond het toen toch echt te gek worden, hij kwam helemaal versuft van het land af namelijk.. Vonk zielig ruitje schreef:Een speciekuip vind ik anders dan een badkuip, speciekuip geeft mee, badkuip lijkt mij pijnlijker
M_K schreef:De eerste zomer dat hij er stond ben ik ermee begonnen.. dat is nu bijna 3 jaar terug. De eerste tijd stond hij gewoon zonder water, maar hij ging toch écht niet drinken! Ik haalde hem uitgedroogd van het land af en dronk de halve leiding leeg (zoals ik al eerder had verteld) Dit heb ik een maandje aangekeken, maar vond het toen toch echt te gek worden, hij kwam helemaal versuft van het land af namelijk.. Vonk zielig
.....
! ruitje schreef:M_K schreef:De eerste zomer dat hij er stond ben ik ermee begonnen.. dat is nu bijna 3 jaar terug. De eerste tijd stond hij gewoon zonder water, maar hij ging toch écht niet drinken! Ik haalde hem uitgedroogd van het land af en dronk de halve leiding leeg (zoals ik al eerder had verteld) Dit heb ik een maandje aangekeken, maar vond het toen toch echt te gek worden, hij kwam helemaal versuft van het land af namelijk.. Vonk zielig
en hij was echt helemaal uitgedroogd. (Het was toen ruim 30 graden, en nee hij ging toch echt niet uit de sloot drinken)
ruitje schreef:Verschrikkelijk offtopic trouwens, maar wat heb je een onwijs leuk paardje!
Ben ook heel trots op m
T is wel een paardje met een eigen willetje, maar dat is juist zo leuk! (beetje eigenwijs mag toch wel
) rakni schreef:een oplossing is een waterpomp. Je hangt de slang in de sloot en de paarden pompen zelf het water op door op de lepel te drukken. Werkt
bij ons enorm goed en je paard hoeft niet aan de rand te staan.
Bij agradi heet het weidepomp agrimat. Kost daar wel 239 euro. maar dan hoef je nooit meer met water te slepen! Misschien 2e hands over te nemen ofzo?

, tenzij je paard een maand zonder water heeft gestaan, maar dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk
...
?
hij stond dus een maand (misschien zelfs langer) lang overdag buiten en dan 's avonds kreeg hij drinken.. Hij staat overdag zo'n 12 uur buiten... 12 uur dan dus toch, dat bedoel je toch? Of ben ik nou echt zo blond

M_K schreef:Ja okeehij stond dus een maand (misschien zelfs langer) lang overdag buiten en dan 's avonds kreeg hij drinken.. Hij staat overdag zo'n 12 uur buiten... 12 uur dan dus toch, dat bedoel je toch? Of ben ik nou echt zo blond
![]()
Edit: dat waren wel de heetste zomermaanden he..
) dan kun je kijken of hij wel uit de sloot gaat drinken als je hem langer geen water geeft. Is misschien geen zwaar paardvriendelijk advies, maar hier hebben we ook wel eens paarden die in het begin niet uit de sloot drinken, maar het toch echt vanzelf gaan doen als ze echt écht dorst krijgen...

, maar als k ze dan vul heb ik commentaar
)
M_K schreef:De eerste zomer dat hij er stond ben ik ermee begonnen.. dat is nu bijna 3 jaar terug. De eerste tijd stond hij gewoon zonder water, maar hij ging toch écht niet drinken! Ik haalde hem uitgedroogd van het land af en dronk de halve leiding leeg (zoals ik al eerder had verteld) Dit heb ik een maandje aangekeken, maar vond het toen toch echt te gek worden, hij kwam helemaal versuft van het land af namelijk.. Vonk zielig
M_K schreef:Een maandje dusen hij was echt helemaal uitgedroogd. (Het was toen ruim 30 graden, en nee hij ging toch echt niet uit de sloot drinken)