Ik had ook de soft jumpers ben er eigenlijk ook niet echt tevreden over. Heb ze altijd super bij gehouden, heb ze nu nog niet eens 2 jaar en er is niets meer vanover. Ook de ritsen hebben het al meerdere malen begeven. Ik heb nu petries, met rits en veter (glasgow) en die bevallen echt super! Echt een aanrader
Ik heb ook de derby softjumper en ik vind het verschrikkelijke laarzen. Heb ook de Derby Topper en deze zijn wel heel erg fijn. Alleen zijn deze te kort en vind ik ze dus niet mooi voor wedstrijden. De soft jumper vind ik niet stevig genoeg, dus mijn volgende laarzen worden weer "officiele" dressuurlaarzen. Denk ook dat ik de softjumpers ga verkopen..... zal er een topic over openen. (morgen maak ik meteen foto's)
Ik weet niet wat jullie dan doen met die Soft Jumpers? Haha maar ik heb echt nergens last van! Ik doe de rits altijd dicht en leg ze dan plat in een laarzenzak ik rijd er 3 of 4x per week mee en ik heb echt nergens last van?
@DebbieY: Ik zou even moeten kijken, maar ik heb maat 36 en geen lange benen. (en een dikke kuit) @DianneF: Weet niet precies wat ze kosten, maar ze zijn niet soepel. En dat vind ik juist fijn rijden.