Wedstrijden Stal Allure, Waspik?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

krackertje

Re: Wedstrijden Stal Allure, Waspik?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 01:52

Weinig kans dat dit object nog gebruikt gaat worden als wedstrijdlocatie, kijk eens om je heen er zijn meerdere locaties die meer kunnen bieden.

Ook wij zijn geen insiders meer en heel jammer maar het is niet anders en met ons zullen meerdere dit bedenken.
Het was een kleinschalige stal waar ook nog zeer regelmatig wedstrijden gehouden werden, wie wil dit nu niet?

Ik ga niet over het management en ga dus niet speculeren, ik weet wel dat er voorzichtig interesse is in dit object maar dan puur voor de fokkerij en sportpaarden klaar maken maar dat is ook alles en dan is zo´n locatie zeker niet dat waard wat ik gehoord heb naar wat er gevraagd wordt en, ik heb zeker geen interesse om in Waspik te gaan wonen.

Liek jammer dat het zo loopt ik hoop dat je een fijn stalletje vind voor Wup, laat iets weten als je een probleem tegen komt in je zoektocht

Liek is/was een vaste kracht van deze stal en dus zeer gedreven in het vervullen van de wensen/behoeftes van ieder paard, ik sta bij deze achter de persoon Lieke met daarbij dus de invulling die zij gaf aan de verzorging voor alle paarden

Hetty.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 07:52

lexsus schreef:
Ook ik hoop dat de toekomstige eigenaren het elan in Stal Allure terug weten te brengen. Vergeet niet, in de tijd van de Pon Hoeve, werd er Nationaal gereden! 't Zou voor de ZZ-ruiters in Brabant geweldig zijn als ze in de buurt zouden kunnen start. En voor mij, als simpele B-ruiter zou het geweldig zijn omdat het lekker dichtbij is Knipoog.

Deze ruiters hebben inmiddels een meer dan waardige vervanger gevonden in de vorm van Hippisch centrum Hulten.

Dat wil niet zeggen dat ik het niet zou toejuichen als Waspik weer een wedstrijdlocatie werd.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 10:05

Moderatoropmerking:
Graag on-topic blijven. Het gaat de TS namelijk om de WEDSTRIJDEN die daar eventueel georganiseerd worden en niet of de stal nou goed of slecht is.

utjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 10:17

ik heb er ook altijd fijn gereden hoor , ik hoop dat er weer wedstrijden komen!

nuka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 11:07

Citaat:
Moderatoropmerking:
Graag on-topic blijven. Het gaat de TS namelijk om de WEDSTRIJDEN die daar eventueel georganiseerd worden en niet of de stal nou goed of slecht is.

dan kunnen we het kort houden!!!
nee dus, voorlopig zeker niet, niet onder deze naam en eigenaren
misschien de volgende.

lexsus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 10:42

Typisch krackertje, uit betrouwbare bronnen hebben wij dat een loonwerkersbedrijf het spulletje opkoopt. Maar ja, iedereen heeft zo zijn/haar bronnen. Hoe dan ook, de kans op wedstrijden in de toekomst blijft klein.

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 13:40

Typisch Lexsus, ik had het over voorzichtig interesse, goed lezen is een kunst.

Mijn bron had er in ieder geval niet het gevraagde bedrag voor over i.v.m. te weinig eigen grond.

Ik neem aan dat het loonwerkersbedrijf er andere plannen mee zal hebben en wedstrijden daar niet bij zullen passen.

Ach ja Hippisch Centrum Hulten heeft het gat wat er viel al gedicht en niet op een onverdienstelijke wijze.

nuka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 17:37

gezellig!!!! Extreme duivel

ik heb al meerdere mensen met interesse gehoord, zowel het loonbedrijf als paardenmensen, dus beiden zullen gelijk hebben, ik weet ook nog iemand met intersse, alleen wel voor veel minder dan gevraagd wordt, omdat er zoveel aan moet gebeuren.

ben benieuwd wie het gaat kopen, heb ook al gehoord dat de mede eigenaren, die er pas in zijn gestapt, de huidige eigenaren gaan uitkopen, en dan verder starten, al geloof ik dit niet echt want waarom zou het dan te koop staan!!!!

al met al, de paarden wereld is klein, en iedereen hoort wel wat, maar wat is waar?

er zitten altijd 3 kanten aan een verhaal,
de jouwe,
de mijne en
de waarheid!!!!

en nu zit die van mij altijd wel heel dicht naar de waarheid!!!
Go jij! Go jij! Haha!

Athlete

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 18:22

Beste ruiters, amazones en trouwe bezoekers van Stal Allure,

Om in eerste instantie geheel on topic te blijven, wil ik helderheid verschaffen wat betreft de brandende vraag wel of geen wedstrijden meer op Stal Allure: Er zullen op zeer korte termijn geen wedstrijden georganiseerd worden op Stal Allure. Reden hiervan is dat wij een andere, intensievere weg binnen de paardensport en –fokkerij zijn ingeslagen, waarbij er binnen mijn daginvulling geen tijd vrijgemaakt kan worden voor het organiseren van wedstrijden. Het deed mij en mijn team heel goed te lezen dat onze wedstrijden door jullie gemist worden. Bij deze wil ik jullie graag hartelijk danken voor de sportiviteit, de gezelligheid en het in ons gestelde vertrouwen. We gaan elkaar zeker, wellicht onder andere omstandigheden, weer ontmoeten. Het onderstaande is dan ook niet op jullie van toepassing.

Ik heb gemerkt dat dit topic ook misbruikt wordt door mensen die vanuit persoonlijke frustraties ongegronde speculaties over toekomstige ontwikkelingen binnen Stal Allure denken breeduit op een medium als Bokt.nl te moeten uiten. Dit terwijl Bokt.nl toch bedoeld is voor het voeren van relevante discussies, gestoeld op feiten en het uitwisselen van informatie met tot doel elkaar te helpen op paarden(sport)gebied. In dit kader passen leugens, roddels en achterklap mijns inziens niet binnen de doelstellingen van Bokt.nl. Sterker, menig rechter in Nederland zal deze teksten scharen onder de categorie smaad of laster. Er zijn gelukkig ook mensen met een andere instelling die gewoonweg de minst laffe manier gekozen hebben om informatie in te winnen, hetzij persoonlijk, hetzij telefonisch. Het frappante is dat zij binnen 5 minuten op de hoogte zijn gebracht van de gaande ontwikkelingen, daar deze namelijk niet geheim zijn. Zo zijn onze pensionklanten en andere belanghebbenden reeds geruime tijd op de hoogte van de gaande ontwikkelingen, zodat ook zij hun eigen keuzes kunnen maken en hier ruimschoots de tijd en gelegenheid voor hebben. Zodoende hebben zij totaal niet de behoefte in bescherming genomen te worden door oude bekenden.

Welnu, de locatie Stal Allure is niet failliet. De locatie is wel te koop tegen een passend bod, maar dat is altijd al zo geweest, echter, een en ander is nu concreter daar er een aantal serieuze gegadigden zijn die de locatie op alle vlakken volledig willen exploiteren. Het zou te prematuur zijn hier nu al verdere uitlatingen over te doen, daar er diverse ideeën en richtingen geopperd zijn. Zoals gezegd gaan wij een ander pad bewandelen binnen de paardensport, -fokkerij en –handel. Binnen deze visie past de grootte van deze locatie ons niet langer. Bovendien stellen wij nog verdere prioriteiten aan onze levensinvulling naast de paardenhouderij: Wij zijn in blijde verwachting van ons eerste kindje, een hele grote wens die in vervulling gegaan is.

Zakelijk gezien hebben wij nu eindelijk iemand aan boord die volledig past binnen onze denkwijzen en doelstellingen, die 200% gemotiveerd is, loyaal is en waarmee wij dan ook onze doelen gaan verwezenlijken, echter, niet op de huidige locatie Stal Allure.

De nieuwe eigenaren zullen wij zeker waarschuwen voor de berekenende, luie, narcistische en onbetrouwbare instelling van bepaalde lieden. Nee, wees maar niet bang, ik zal mij niet verlagen tot jullie niveau door het noemen van namen; wie de schoen past, trekke hem aan.

Tot slot wil ik aangeven dat dit de eerste en laatste keer is dat ik op Bokt.nl reageer op dit onderwerp, omdat ik simpelweg wel wat beters te doen heb. Zo zijn wij afgelopen maandag met de merries Scarlette en Vabine naar de KWPN keuring in Roosendaal geweest, alwaar beide merries het sterpredikaat hebben verkregen. Bij deze maak ik graag van de gelegenheid gebruik de fokkers van beide merries onze oprechte felicitaties over te brengen.

Met vriendelijke groet,
Janine Wijnberg-van Veen, eigenaresse Stal Allure Waspik

nuka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 18:56

misschien moeten we dit topic maar sluiten, er komen niet echt meer zinnige reacties op het eigenlijke popic.
de eigenaresse heeft haar zegje gedaan. en we zullen maar denken dat zij weet hoe het zit!
ik pas de schoen niet,al weet ik wel dat met een aantal regels en uitdrukkingen mijn persoontje bedoeld wordt.
ik weet hoe het zit, en wat er is gebeurd dus voel me niet aangesproken maar wil het wel even gezegd hebben en ga het ook hier bij laten!!!!!!!!!

ik vind het fijn voor de eigenaren, dat hun lang verwachte wens in vervulling gaat, dat wil ik ze dan nog wel even mee geven, en vanaf nu is stal allure een afgesloten hoofdstuk, eens te meer als ik lees hoe er over een eens voledig 300% loyaal en betrokken persoon geschreven wordt. Boos! Extreme duivel
als me dit nog niet duidelijk was (maar ben niet gek!!!) is dat het nu wel!

bedankt!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-07 21:26

Heel duidelijk verhaal Janine Ja!

Gefeliciteerd met de zwangerschap en uiteraard ook met de nieuwe weg die jullie ingeslagen zijn, met nieuwe uitdagingen en kansen. Uiteraard hoop ik nog steeds van harte dat de accomodatie te zijner tijd weer ter beschikking komt voor het organiseren van wedstrijden, het zou zonde zijn zo'n fijne locatie niet meer op de wedstrijdkalender terug te zien Haha!.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 21:36

Moderatoropmerking:
Sluiten lijkt mij idd het beste. Sommige personen weten niet van ophouden, helaas.