Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Roxx schreef:Niine schreef:Idd, onder controle, maar als er versneld wordt, heb je dan geen controle meer?
Als de pony versnelt op jouw initiatief wel, als de pony zomaar uit zichzelf versnelt heb je naar mening onvoldoende controle.
xx_Irisje schreef:dan zal die pony het misschien doen op hun iniatief omdat zij die afstand zo zien?
vond ie prachtig en ik moest weliswaar btje tempo regelen enzo maar meneer doet toch ook het een en ander zelf. Zolang ik de lijnen maar bepaal hielp hij mee in het tempo en de afzet
dus ben ff rijpaardloos Niine schreef:Even tussendoor, ik ben niet echt helemaal tegen, maar wou even weten hoe jullie erover denken, omdat ik op concour ook verschillende dingen hoor! Jullie hebben ook goede argumenten, en ik zie ook in dat het wel nut heeft, en het is ook zeker niet de bedoeling om maar wat rond te crossen!
Zolang de techniek goed is en die je kan afstemmen op je paard moet dat, in mijn ogen, genoeg zijn.
Jeanineeee schreef:in de L moet je wel een voldoende voor stijl hebben, anders krijg je nog geen winst
superlise schreef:Jeanineeee schreef:in de L moet je wel een voldoende voor stijl hebben, anders krijg je nog geen winst
Ik krijg bijna nooit stijlpunten in de L hoor, dat stuk laten ze gewoon leeg.
Ik denk dat ze dan gewoon kijken of je normaal rijdt, zo niet word je gewoon gediskwalificeerd.
Ik heb een snelle pony en had in de B altijd 40-41-42 punten en daarmee ben ik nooit 1e geworden terwijl ik wel meestal foutloos was. Het maakte mij niet zoveel uit, ik was binnen 3 maanden L en nu gaat het een stuk beter met de prijzen
bij mij staat er altijd een "v" van voldoende
maar je hebt al wel snel een voldoende, anders rijd je wel heel belabberd

SplashIsLief schreef:Ja natuurlijk moet je een netjes parcours kunnen rijden, maar zullen de stijlpunten daar aan bij dragen? Dat betwijfel ik!
En rijd je niet netjes, dan kom je jezelf vanzelf tegen denk ik in een hogere klasse.
daar niet van.
het heeft een doel, alleen werkt dat niet zo als ze graag willen zien denk ik dan maar