AAARGH! Mijn laars!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Margreet

Re: AAARGH! Mijn laars!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 23:41

Ik heb met succes de schade aan mijn zadel verhaald op de eigenaar van een paard (nou ja, z'n WA-verzekering dan). Was geen enkel probleem zelfs, werd zo geaccepteerd.

Mulan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 08:27

Nathalie1983 schreef:
Dat is niet vreemd, je hebt namelijk niet eerder gezegd dat ze zelf het aanbod van de verzekering had gedaan. Je hebt ons hier de indruk gegeven dat jij het op haar wilde verhalen.

Ik bedoel je vraag of ze me gedwongen heeft op haar paard te rijden, dát vind ik een vrremde vraag. Kan me niet voorstellen dat je dat echt denkt namelijk.

En ik heb niet alleen de indruk gegeven dat ik het op haar wil verhalen, ik WIL het ook daadwerkelijk verhalen op haar verzekering. Dus de indruk die ik gaf klopt toch? Het enige verschil was, dat ik er niet eerder bij had gezegd dat de eigenaar aan had gegeven dat geen enkel probleem te vinden.
Maakt dat maakt technisch gezien weinig uit in het verhaal hoor.

RainyDays

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 23:22

Mulan schreef:
Nathalie1983 schreef:
Dat is niet vreemd, je hebt namelijk niet eerder gezegd dat ze zelf het aanbod van de verzekering had gedaan. Je hebt ons hier de indruk gegeven dat jij het op haar wilde verhalen.

Ik bedoel je vraag of ze me gedwongen heeft op haar paard te rijden, dát vind ik een vrremde vraag. Kan me niet voorstellen dat je dat echt denkt namelijk.

En ik heb niet alleen de indruk gegeven dat ik het op haar wil verhalen, ik WIL het ook daadwerkelijk verhalen op haar verzekering. Dus de indruk die ik gaf klopt toch? Het enige verschil was, dat ik er niet eerder bij had gezegd dat de eigenaar aan had gegeven dat geen enkel probleem te vinden.
Maakt dat maakt technisch gezien weinig uit in het verhaal hoor.

Die vraag was cynisch bedoeld. En of de eigenaar wel of niet aangeboden heeft haar verzekerking in te schakelen veranderd het hele verhaal en de intentie van een post.

Mulan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 19:45

Nathalie1983 schreef:
En of de eigenaar wel of niet aangeboden heeft haar verzekerking in te schakelen veranderd het hele verhaal en de intentie van een post.

Want?

Dit was de vraag die ik stelde:
Kan ik dit verhalen op de verzekering van eigenaar paard (die ook aanwezig was), of maak ik geen schijn van kans?
Wie kan mij hier een duidelijk antwoord op geven?

Als ik me nou afvraag of een verzekering uitkeert in een geval zoals het mijne, wat maakt het dan uit of de eigenaar dat zelf aanbiedt, of dat ik het de eigenaar moet vragen.
Mijn vraag gaat niet over de eventueel juridisch te ondernemen stappen wanneer een eigenaar weigert zijn verzekering in te schakelen, mijn vraag betreft de verzekering, zoals hierboven duidelijk staat.
Overigens: er staat ook nog iets onder, namelijk:
'Wie kan mij hier duidelijk antwoord op geven?'. Er wordt niet gevraagd: Wie heeft hierop een cynische wedervraag?
Dus het is me niet helemaal duidelijk waarom je überhaupt op mijn topic reageert.

En verder: het hele verzekeringsverhaal loopt nog;
voor de belangstellenden zal ik de uitkomst laten weten zodra die bekend is. Knipoog

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 18:33

hee ik ken jouw Haha! van de Kroo (ik ben marieke, reed altijd op die tinker van Ellen en eerst op Caretino, rijd bij Kelly in de les!)

Weer on-topic, het is te hopen dat je die vergoed krijgt, want €500 is niet niks! Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen...
Verder alles goed met je?

Jotalovers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 23:10

Geen idee eigenlijk, maar wat ik gewoon wou zeggen is dat je hartstikke veel geluk hebt gehad.
Het kon slechter zijn..

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 23:22

volgens mij kan je dit verhalen bij de verzekering.mijn broer is vorige week gevallen en heefd zijn been gebroken,ze hebben zijn broek kapot moeten knippen,meteen de verzekering gebeld en hij heefd het vegoed gekregen.je moet alleen wel de laars kunnen tonen dat hij echt kapot is.

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 08:48

ik zou het wel probeeren bij de verzekering. nee heb je en ja kun je krijgen toch?
ik bedoel het zijn wel dure laarzen en dan is het zeker het probeeren waard

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 08:54

ik heb scooterongeluk gehad en kreeg ook mn kleren vergoed en de lichamelijke schade ( gekneusde kont auwie, meer kneuzingen en schaafwonden) dit werd door tegenpartij vergoed.
hoe met paard zit weet ik niet maar hoop voor je dat het vergoed kan worden