Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) racheltjj schreef:Ik heb een weekje geleden gehad![]()
En geslaaagd !
Ik had een boek en mn examen voor 70,-
Praktijk moet je even goed opletten hoe je moet opstappen (staat goed uitgelegt in het boek), ik moest ook met 1 hand en zonder beugels een 8 draven (dan kan je dat al een keer oefenen)
Wafel schreef:racheltjj schreef:Ik heb een weekje geleden gehad![]()
En geslaaagd !
Ik had een boek en mn examen voor 70,-
Praktijk moet je even goed opletten hoe je moet opstappen (staat goed uitgelegt in het boek), ik moest ook met 1 hand en zonder beugels een 8 draven (dan kan je dat al een keer oefenen)
Gefeliciteerd !
!Jolliegirl schreef:Die ziektes hebben wij niet gekregen, beengebrekken ook niet, giftige planten ook niet.
wat verkeersituatie's en leefdtijdvragen over de tanden en voedsel, en hartslag
Daffie schreef:ik heb net me ruiterbewijs gedaan en ik ben GESLAAGD!!
ik had voor de theorie 3 fouten en voor de praktijk allemaal goedjes.
Ik moest het land heen en weer in galop in linker en rechter galop, een oxer van 60 cm 3 keer springen, tussen een smalle doorgang heen rijden, op en af stappen en voetje optillen, buiten rijden.
Ik heb geen vragen over ziektes, beengebreken en beenstanden gehad maar dat zegt niks, want iedereen kreeg een ander examen.
Ik ben echt super blij
Daffie schreef:ik heb net me ruiterbewijs gedaan en ik ben GESLAAGD!!
ik had voor de theorie 3 fouten en voor de praktijk allemaal goedjes.
Ik moest het land heen en weer in galop in linker en rechter galop, een oxer van 60 cm 3 keer springen, tussen een smalle doorgang heen rijden, op en af stappen en voetje optillen, buiten rijden.
Ik heb geen vragen over ziektes, beengebreken en beenstanden gehad maar dat zegt niks, want iedereen kreeg een ander examen.
Ik ben echt super blij
Daffie schreef:hahah sorry ja het is wel vel ik ik ik ik ik..... maar ben ook erg blij
nu ben ik er eindelijk vanaf!!!!