Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Alinee schreef:Je cap boven kokend water houden helpt geloof ik ook

tisje schreef:ik heb eens gehoord van een soort uhm "maandverbandjes" hihi klinkt stom... die je aan de binnenzijde plakt. bij je voorhoofd zegmaar. dat vangt dan het zweet en huidvet op. na een paar keer gooi je ze weg en doe je er nieuwe op...
ik zal even rondsnuffelen of ik ze vind!
juksz schreef:Ik rijdt meerdere paarden per dag en na een paar paarden word mijn cap(GPA)lekker nat van binnen(zeker met deze temperaturen!)
Ik probeer hem dan wat droger te krijgen met een doek maar dat werkt niet voldoende.
Wie heeft er een tip voor dit smerige probleem?
P.S.Misschien heeft er meteen iemand een idee hoe je de buitenkant weer mooi schoon kunt krijgen??
Echt vies om hem op te doen dan..

werken prima maar aan de binnenkant zie je toch niks?
Misschien heeft Sparklinapp ook zo'n cap? Laurine schreef:Babydoekjeswerken prima maar aan de binnenkant zie je toch niks?

tisje schreef:ik heb eens gehoord van een soort uhm "maandverbandjes" hihi klinkt stom... die je aan de binnenzijde plakt. bij je voorhoofd zegmaar. dat vangt dan het zweet en huidvet op. na een paar keer gooi je ze weg en doe je er nieuwe op...
ik zal even rondsnuffelen of ik ze vind!