Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
KiWiKo schreef:Ik ben er een hele lange tijd terug geweest, en wat ik zag was niet al te best, en ik was toen al wel heel wat gewend ............. Ik hoop dat het nu beter is. Maar toen zag ik kreupele paarden met misselijkmakende drukwonden, met dikke duitsers naar het strand gaan........... werd Kimmie niet vrolijk van.
. Hoe het nu is heb ik geen zicht op.
.
tijdje geleden dus al.
en later reed zij op wisdom.

mardjai schreef:bea is dus mijn schoonmoeder en die vriend heete ton, daar is ze mee getrouwd maar hij is alweer een jaar 18 geleden overleden, ze woont nu samen met een hele lieve man (alweer 12 jaar)
Ik ken de pony,s beter dan de paarden, we hadden die 3 bruine broomy, bento en bambie.
en er was een sabine, beaty, thriumph, mona, jantien en natuurlijk gerrit, en later kawam er nog en shet bij goofy, en van de paarden die bonte was volgens mij evelin en dan ken ik miakel, marisca, wodca, widom, amber, blitz (maar dat is later volgens mij) en oldith voor de huifkar.
En idd het oude gebouw had echt veel meer sfeer, met nel in de keuken en dan als ze gedronken hadden cor en martha weer bonje, heb echt heel veel mee gemaakt daar, hihihihhi
Maar was echt een geweldige tijd, er kon en mocht daar best veel als je teminste met cor over weg kon , want voor mij is het altijd een geweldige man geweest, maar het kon ook echt een kl...zak zijn voor al met een slok op pffffffffffffff
Ik heb cor niet vaak op paard gezien, was vasco die bruine of was dat die zwarte die hij toen verkocht heeft aan die mensen die ook okayo hadden??of heete die zwarte nou pablo?? van die zwarte hing in het oude gebouw een foto dat hij steijgert in de buitenbak.
En cor heeft idd goed geleeft hihihihi en moet zeggen dat hij martha goed heeft achter gelaten![]()
Wel grappig als ik zo lees en typ over die tijd van lus komen er weer heel veel dingen boven wat daar allemaal gebeurde zou er bijna een soap over kunnen schrijven
idd heette hij Ton
ik keek mijn ogen uit met mijn 18 jaar

mardjai schreef:In welke periode reden die henk en jolanda daar dan begeleiding??
En als ik mijn schoonzusje spreekt zal ik eens vragen hoe ze heete , maar bianca zegt mij niets.
Ik ben zelf al vanaf dat cor is overleden niet meer op lusiduna geweest, maar hoorde idd van iedereen dat er geen gezellige sfeer meer hing jammer hoor, ik hoop dat dat nu weer helemaal veranderd is met die nieuwe eigenaar.
) begeleiding, grotere groepen deden ze saampies en anders deden ze het omstebeurt.acacia schreef:Henk en Jolande reden er zo'n 15-20 jaar terug ( jeee wat word ik oud !!) begeleiding, grotere groepen deden ze saampies en anders deden ze het omstebeurt.
Jolande reed vaak op Malle en Henk op Kareltje of Joris.
acacia schreef:was dat niet Jeanet ?
....Monique heeft ook kort blond haar.