Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

whisperramse schreef:Waar slaat het nou weer op om gelijk te stellen dat een kind een verwend nest is als haar ouders de kosten willen betalen.Een kind, en ofwel zal dat een verwend nest zijn die het krijgt van mams of paps want als 10 jarige kan je dat heus zelf niet betalen...
Lekker kort door de bocht weer.
Tevens is er een openbare buitenbak en verder niets. 
Katja schreef:whisperramse schreef:Waar slaat het nou weer op om gelijk te stellen dat een kind een verwend nest is als haar ouders de kosten willen betalen.Een kind, en ofwel zal dat een verwend nest zijn die het krijgt van mams of paps want als 10 jarige kan je dat heus zelf niet betalen...Lekker kort door de bocht weer.
Ik vind 80,- wel een nette prijs maar houd er wel rekening mee dat mensen zomaar kunnen stoppen met leasen en als er dan geen ander komt zit je misschien in de problemen. Verkopen kan dan een betere optie zijn.
De link in je onderschrift verwijst volgens mij naar een advertentie die al verwijderd is.

tita schreef:Het is een B-pony dus er zal anders vraag naar zijn als een D of E-pony
Maar waar sta je met je pony is het thuis of op een pensionstal
Ik vroeg 100 euro voor 2x soms 3x in de week te rijden.
mijn pony is in totaal bijna 4 jaar verleased geweest.