Nieuwe Petries..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Ravel_

Re: Nieuwe Petries..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-07 20:38

Ik heb dus de laarzen vandaag weer geprobeerd..de schacht is ingenomen en geeft zeker wat meer houvast om mijn kuit..Ik heb een hakje met een zooltje erin gedaan maar ik glij er dus helaas weer een beetje uit..ik had geen dikke sokken aan..dus ik zal dat nog proberen..maar best frustrerend hoor Boos! ..heb je nieuwe laarzen gekocht is idd die wreef het probleem..Boos! Ik had gewoon cavallos moeten nemen Bloos Ik ga nog een poging doen met wat sokken..zooltjes.. anders maar verkopen Boos! ..helaas maar moet wel goed passen!!

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 20:53

Dat je nog steeds eruit glijdt komt gewoon omdat de wreef bij jou te ruim is, zoals ik al eerder had vermeld is Petrie heel geschikt voor mensen met een hoge wreef, dat jou wreef waarschijnlijk niet hoog is heeft niets met de kwaliteit van Petrie te maken. Misschien zijn de Cavallo laarzen meer geschikt voor jou wreef. Wat ook al vermeld is, je hebt misschien ook laarzen met iets te ruime voet gekocht en daar kun je nu niets meer aan veranderen, alleen met hele dikke sokken kan het nog een beetje gaan passen. Jammer voor je dat het niet past want ik vind Petries super laarzen (mits de maat goed is)

_Ravel_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-07 07:52

marietje27 schreef:
Dat je nog steeds eruit glijdt komt gewoon omdat de wreef bij jou te ruim is, zoals ik al eerder had vermeld is Petrie heel geschikt voor mensen met een hoge wreef, dat jou wreef waarschijnlijk niet hoog is heeft niets met de kwaliteit van Petrie te maken. Misschien zijn de Cavallo laarzen meer geschikt voor jou wreef. Wat ook al vermeld is, je hebt misschien ook laarzen met iets te ruime voet gekocht en daar kun je nu niets meer aan veranderen, alleen met hele dikke sokken kan het nog een beetje gaan passen. Jammer voor je dat het niet past want ik vind Petries super laarzen (mits de maat goed is)

Dat is idd het geval de wreef is gewoon te hoog, maar dat heb ik met alle laarzen..ik kon bij de cavallos wel dit met een hakje en zooltje oplossen..Maar helaas dus niet bij petrie.. Ik denk dat ik niet een maat kleiner in voetmaat kon..ik heb 8..maar een 7,5 zou mijn tenen toch een probleem worden..
Oplossing voor nu Boos! helaas ik heb ze te koop staan..volgende week kom de eerste al passen..Ik had gewoon bij cavallos moeten houden Lachen weer wat geleerd!

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 08:43

Jammer joh, het zijn verder fijne laarzen. Je moet ook bij een merk blijven die goed bevalt, bij jou dus de cavallo. Ik heb tussendoor nog een paar op maat gemaakte Lipica laarzen gehad, wat een rot laarzen, kon ze gelukkig voor dezelfde prijs verkopen. Een ander heeft weer wel plezier van dat merk. Je raakt die Petries wel kwijt.
Succes met je nieuwe cavallos. Lachen

_Ravel_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-07 12:52

Ik hoop dat ik ze nog beetje kan verkopen..lastige maat die van mij Lachen Ik ga volgende week mijn cavallos helemaal opmaat bestellen..